Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Tęczowej w Wołominie

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Tęczowej w Wołominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Tęczowej w Wołominie. I. Zakres usług obejmuje: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej (uprawnienia wykonawcze: w specjalności drogowej, w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń sanitarnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ), przy robotach dot. budowy ulicy Tęczowej w Wołominie. II. Technologia wykonania podstawowych prac obejmuje następujące roboty: 1. rozbiórka konstrukcji jezdni o nawierzchni asfaltowej, 2. rozbiórka budynku, 3. wycinka drzew, 4. budowa kanalizacji deszczowej, 5. budowa jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, 6. przebudowa linii napowietrznej niskiego napięcia, 7. budowa oświetlenia ulicznego, 8. wykonanie chodników z kostki, 9. wykonanie ścieżki rowerowej z kostki, 10. budowa zjazdów indywidualnych z kostki, 11. wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki, 12. wprowadzenie stałej organizacji ruchu. III. Zakresu prac inspektora nadzoru: 1. podstawowe obowiązki i prawa określone są w art. 25, 26 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 256 Poz. 1118 z późn. zm.); 2. nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, tj. co najmniej 2 pobyty tygodniowo inspektor branży drogowej oraz w razie bieżącej potrzeby inspektor nadzoru branży sanitarnej i elektrycznej. Pobyt na budowie należy udokumentować wpisem w dziennik budowy; 3. zapoznanie się z dokumentacją projektowo - kosztorysową; 4. zgłaszanie projektantowi za pośrednictwem Zamawiającego zastrzeżeń do dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym zastrzeżeń zgłoszonych przez wykonawcę robót. Dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień i wyjaśnień; 5. w razie potrzeby zwracanie się do projektanta z umotywowanymi wnioskami o uzupełnienie braków bądź skorygowanie wad wykrytych w dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Zapewnienia koordynacji i współdziałania nadzoru autorskiego z nadzorem inwestorskim; 6. uczestniczenie we wprowadzeniu wykonawcy robót na budowę; 7. uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wg bieżących potrzeb budowy. Narady koordynacyjne mogą zwołać Zamawiający, Inspektor bądź wykonawca robót; 8. stawianie się na budowie bądź w tut. Urzędzie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót; 9. podstawowym środkiem przekazywania informacji i decyzji na terenie budowy będzie przekazany w dniu wprowadzenia wykonawcy robót na budowę Dziennik Budowy, który stosownie do Prawa Budowlanego winien być przechowywany przez kierownika budowy wykonawcy robót. Dziennik ten winien być regularnie czytany przez Inspektorów nadzoru, którzy powinni: - otrzymywać i przechowywać jego kopie, - dokonywać własnych wpisów, potwierdzających lub korygujących wpisy wykonawcy robót oraz bieżącą działalność Wykonawcy, - przekazywać Zamawiającemu kopie wpisów do dzienników budowy; 10. wpisy Inspektorów nadzoru winny w pierwszym rzędzie dotyczyć: - wypełnienia rzeczowych i formalnych wymagań wynikających z umowy z wykonawcą robót w odniesieniu do zezwoleń, świadectw jakości, - postępu robót, - kontroli jakości robót, - bezpieczeństwa robót, personelu, stron trzecich, sąsiedztwa; 11. kontrolowanie i rozliczenie finansowo - rzeczowe budowy, w tym: - dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, potwierdzone podpisaniem protokołu stanu robót (odbioru częściowego lub końcowego) inspektora danej branży, - weryfikacja, sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej; 12. egzekwowanie od wykonawcy robót wypełniania zobowiązań umownych; 13. egzekwowanie od wykonawcy robót wykonywania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. Akceptacja przedłożonego do akceptacji Zamawiającego zaktualizowanego harmonogramu w przypadku zaistnienia sytuacji dezaktualizującej; 14. uczestniczenie w odbiorach robót we wszystkich fazach tj. - w okresie budowy, kiedy na bieżąco sprawdza się jakość i ilość wykonanych robót, w tym ze szczególną starannością roboty, do których dostęp w przyszłości będzie utrudniony (podlegające zakryciu i zanikające), - po zgłoszeniu robót do odbioru, kiedy sprawdza się kompletność i prawidłowość wykonania w postaci zgromadzonych przez kierownika budowy (robót) prób i badań wykonanych robót; - w czasie odbioru (końcowego) połączonego z przekazaniem do eksploatacji, kiedy to zamawiający jest obowiązany wykryć wady jawne, których nie wykrył w dwóch poprzednich fazach; 15. sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu; 16. kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie. Dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowego; 17. nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych, rozruchu i odbioru końcowego; 18. koordynacja i nadzór prac związanych z równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi różnych branż; 19. wykrywanie, opiniowanie przyczyn powstania wad i skutków ich powstania, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. Potwierdzenie usunięcia wad; 20. w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót, wykonanie inwentaryzacji budowy oraz ustalenie wartości wykonanych przez wykonawcę robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów a także przygotowanie kosztorysów inwestorskich na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót; 21. niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego celem podjęcia stosownych decyzji co do zlecenia wykonawcy robót, robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót w przypadku zajścia konieczności ich wykonania w tym złożenie propozycji protokołu konieczności; 22. nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi; 23. egzekwowanie działań wykonawcy robót zapewniających przestrzeganie podczas trwania budowy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie kompleksowego nadzoru nad budową drogi z infrastrukturą inżynieryjną i wartością nadzorowanych robót drogowych z infrastrukturą techniczną za minimum 800.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru końcowego itp.); 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te (inspektor branży drogowej, inspektor branży sanitarnej, inspektor branży elektrycznej) muszą posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia oraz zaświadczenia o wpisie do Izby); 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach