Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Lwowskiej w Wołominie

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Lwowskiej w Wołominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad budową ulicy Lwowskiej w Wołominie. Zakres usług obejmuje: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej (uprawnienia wykonawcze: w specjalności drogowej, w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń sanitarnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ), przy robotach dot. budowy ulicy Lwowskiej w Wołominie. Technologia wykonania podstawowych prac obejmuje następujące roboty: - rozbiórka konstrukcji jezdni o nawierzchni asfaltowej, - rozbiórka konstrukcji jezdni o nawierzchni z płyt żelbetowych, - rozbiórka chodnika z kostki betonowej, - rozbiórka chodnika z betonu, - rozbiórka chodnika z płytek betonowych, - rozbiórka chodnika z asfaltu, - rozbiórka zjazdów z kostki betonowej, - rozbiórka parkingu z kostki, - rozbiórka progów zwalniających z betonu, - rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych, - budowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, - budowa jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, - przebudowa linii napowietrznej niskiego napięcia, - przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych, - wykonanie chodników z kostki, - wykonanie ciągów pieszo - rowerowych z kostki, - budowa zjazdów indywidualnych z kostki, - wykonanie miejsc postojowych z kostki, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie kompleksowego nadzoru nad budową drogi z infrastrukturą inżynieryjną i wartością nadzorowanych robót budowlanych za minimum 800.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru końcowego itp.); 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te (inspektor branży drogowej, inspektor branży sanitarnej, inspektor branży elektrycznej) musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia oraz zaświadczenia o wpisie do Izby); 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach