Przetargi.pl
KOMPLEKSOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z WYMIANĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE FRAMPOLU - III ETAP

Burmistrz Frampola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-440 Frampol, ul. Radzięcka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6857509 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
    ul. Radzięcka 8 8
    23-440 Frampol, woj. lubelskie
    tel. 084 6857509 w. 38
    REGON: 00053785200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frampol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z WYMIANĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ WE FRAMPOLU - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą sieci wodociągowej we Frampolu wraz z robotami towarzyszącymi wg poniższego zestawienia: - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o łącznej długości 1305 mb. oraz z włączeniem do istniejącej sieci, - budowa wodociągu wraz z przyłączami o długości: 1351 mb. oraz z włączeniem do istniejącej sieci, - odbudowa nawierzchni dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną zarejestrowaną, zdolną do realizacji zadań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co winien potwierdzić Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inne właściwe dokumenty załączone do Oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wykonawca prowadził w okresie ostatnich 5 lat nadzór inwestorski podczas realizacji inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Doświadczenie Wykonawcy winno przedstawić obsługę co najmniej dwóch inwestycji o wartości minimum 3 mln zł. (brutto) każda. 3. Wykonawca musi złożyć ofertę w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4. Każdy oferent może przedłożyć tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę ( oferty wariantowe) zostanie wyłączony z postępowania. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty nie spełniające określonych wymagań będą odrzucone. 7. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę winny być zszyte lub zbindowane w formie książkowej oraz posiadać ponumerowane strony według kolejności dokumentów i podpisane przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy z opieczętowaniem pieczątką imienną. 8. Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie miejsca, gdzie wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy - wymienione w krajowym rejestrze sądowym lub przez pełnomocników. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi zostać wyrażone na piśmie przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy i dołączone do oferty w formie oryginału. 9. Stwierdzenie przez zamawiającego podania przez wykonawcę nieprawdziwych informacji istotnych dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie z postępowania. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. Dokumenty, wymagane przez zamawiającego wyszczególnione w części IV, a składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub ich pełnomocników i opatrzone aktualną datą. 12. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty. 13. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na pełnienie nadzoru. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena oferty - znaczenie 100 % ,o wyborze zdecyduje największa liczba punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr l do SIWZ), 2) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), 6) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.), 7) wykaz pracowników posiadających uprawnienia do nadzoru w poszczególnych branżach, którzy będą odpowiedzialni za nadzór przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych i zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 8) wykaz pełnionych nadzorów wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat i zadań aktualnie realizowanych minimum dwóch tego rodzaju inwestycji o takim samym lub podobnym charakterze z podaniem nazwy, wartości i inwestora (telefon i nazwisko osoby do kontaktu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frampol.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach