Przetargi.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, treningów i kursów zawodowych oraz usługi pracy z rodziną dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach projektu systemowego realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gniewkowie.Program aktywizacji społecznej dla Gminy Gniewkowo w ramach Priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Dworcowa 8c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3585363 , fax. 52 3510210
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 8c 8c
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3585363, fax. 52 3510210
    REGON: 09149477000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, treningów i kursów zawodowych oraz usługi pracy z rodziną dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach projektu systemowego realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gniewkowie.Program aktywizacji społecznej dla Gminy Gniewkowo w ramach Priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie następujących elementów zamówienia w podziale na części: Część I. -Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 45 osób w 3 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie poradnictwa prawnego dla 35 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu doradztwa zawodowego dla 25 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wizerunek w domu i pracy dla 27 osób w 2 grupach szkoleniowych w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu gospodarowania budżetem dla 10 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wspierającego rodzinę dla 18 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od VI-VIII 2012 -Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnej rozmowy z pielęgniarką dla 10 osób w terminie od VI-VIII 2012 Część II. Świadczenie przez 2 asystentów Wykonawców na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny: - 1 asystent pełnienie funkcji asystenta rodziny dla 5 rodzin w łącznym wymiarze 150 h w terminie od VII-XI 2012 - 1 asystent pełnienie funkcji asystenta rodziny dla 5 rodzin w łącznym wymiarze 150 h w terminie od VII-XI 2012 Część III Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na pracy z 5 rodzinami z zastosowaniem nowatorskiej metody pracy z rodziną rozumianej, jako zebranie, naradę i spotkanie, jak największej liczby członków celem rozwiązania ściśle określonego problemu rodziny, przy czym do rodziny zalicza się także osoby które związane są emocjonalnie, bliskie rodzinie, których sama rodzina traktuje, jako swoich członków w terminie od VII-XI 2012 Część IV Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 10 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od IX-XI 2012 Część V Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B oraz zorganizowanie egzaminów wewnętrznych i opłacenie pierwszego egzaminu państwowego dla 15 osób w 1 grupie szkoleniowej w terminie od IX-XI 2012 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, Zamawiający wymaga, aby program warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych zawierał treści odpowiadające tematyce zagadnień. W odniesieniu do szkoleń dotyczących części IV i V zamówienia godziny muszą zawierać zarówno część teoretyczną jak i praktyczną, Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewnione niezbędne materiały szkoleniowe. np. podręczniki, zeszyty, długopisy, zakreślacie itp. które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie, Zajęcia muszą być realizowane według planu nauczania obejmującego liczbę godzin wskazanych w SIWZ, zajęcia winny odbywać się w tygodniu od poniedziałku do soboty z wyłączeniem, niedziel i świąt, w godzinach między 8.00 a 15.00. Dopuszcza się zmiany czasu realizacji szkolenia po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym. W odniesieniu do części V zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji praktycznych zajęć wg indywidualnych zapisów uczestników, Do realizacji warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych Zamawiający zapewni sale szkoleniowe oraz wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia tj. laptop, rzutnik z ekranem. Pozostałe wyposażenie techniczne oraz dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. W odniesieniu do IV części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania kasami fiskalnymi. Natomiast w V części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum 2 samochodami osobowymi dostosowanymi do nauki jazdy oraz placem manewrowym, odpowiednim do przeprowadzenia części praktycznej. Pojazdy mechaniczne, na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawnie technicznie. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca na okres naprawy zobowiązany jest zapewnić samochód zastępczy, Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych poczęstunek tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę i napoje zimne. 7. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę do 10-ej godziny zajęć. Wykonawca informuje o tym fakcie pisemnie Zamawiającego, który skieruje w jej miejsce następną osobę, a jednostka szkoląca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła, Wykonawca na czas trwania zajęć ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, Zamawiający ponosi koszty badań lekarskich uczestników części I,II,III,IV zamówienia. Natomiast Wykonawca realizujący V część zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskiego na podstawie art. 122 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2005., Nr 108, poz. 908 ze zm.), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz wytyczne dotyczące realizacji zamówienia, wymagania Zamawiającego w odniesieniu do programu szkoleń, kadry szkolącej, metod dydaktycznych, warunków przeprowadzenia zamówienia, materiałów szkoleniowych oraz niezbędnej dokumentacji, jaką wymaga Zamawiający zostały zawarte w załączniki Nr 10 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach