Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ZIMOWE OCZYSZCZANIE DRÓG, CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ZIMOWE OCZYSZCZANIE DRÓG, CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH ORAZ PARKINGÓW NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i innych miejsc wskazanych na terenie Gminy Luzino. Wykonawca, podejmujący się świadczenia przedmiotowych usług, przejmuje na siebie obowiązek likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w szczególności polegający na: 1) utrzymaniu przejezdności dróg, zmniejszeniu lub ograniczeniu zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (np. opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury). 2) mechanicznym odśnieżaniu z jednoczesnym posypaniem materiałem do zwalczania śliskości zimowej lub tylko posypaniu (bez odśnieżania), lub mechanicznym odśnieżaniu (bez posypywania) dróg na całej szerokości jezdni wraz z poboczem oraz na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku niemożności osiągnięcie szerokości umożliwiającej bezpieczne wymijanie się pojazdów należy wykonywać miejscowe poszerzenia pozwalające na wymijanie się pojazdów. 3) mechanicznym odśnieżaniu wraz z jednoczesnym posypaniem materiałem do zwalczania śliskości zimowej lub posypaniu (bez odśnieżania), lub mechanicznym odśnieżaniu (bez posypywania) terenów innych niż wskazanych przez Zamawiającego w ppkt. 2 niniejszego punktu np. zatok autobusowych, chodników, parkingów, zatok parkingowych, placów, ścieżek rowerowych itp. 4) usunięciu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek. 5) patrolowaniu dróg w celu monitorowania jakości ich odśnieżania, oczyszczania. 6) wykonaniu innych prac i podejmowaniu działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz w celu ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu. Szczegółowy zakres usług przewidziany do wykonania oraz obszar zimowego oczyszczania, standardy jakościowe, a także sposób i technika wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ, pod nazwą: Szczegółowy opis zasad prowadzenia działań oraz organizacji kompleksowego zimowego oczyszczania dróg, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Luzino (…). Długości (kilometrów/metrów bieżących) dróg, chodników oraz powierzchnie parkingów, placów, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przedstawionymi w celu przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych ilości, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, nie więcej niż o 15%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł + 00/100); Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. szczegółowe informacje na temat wadium zawiera rozdział VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, i Wykonawca bezwzględnie winien zaoferować: 1) cenę oferty – w PLN, wynikającą z kalkulacji ceny oferty, 2) czas reakcji. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) kalkulację ceny ofertowej, która stanowi integralną część oferty – podpisaną i złożoną w oryginale, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1a do SIWZ, Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego, do dokonywania zmian w przekazanym formularzu kalkulacji ceny (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości itp.);- jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach ilości, Wykonawca uzna je za niewłaściwe, to może dochodzić zmian, w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 Pzp. 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) gwarancję lub poręczenie, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach