Przetargi.pl
Kompleksowe zarządzanie projektami inwestycyjnymi realizowanymi na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10082 Olsztyn, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
    ul. Warszawska 30
    10082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
    REGON: 28031463200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zarządzanie projektami inwestycyjnymi realizowanymi na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi w ramach Funduszy Europejskich na lata 2014 – 2020, na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie. Szczegółowy wykaz zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą sporządzane specjalistyczne analizy i ekspertyzy związane z procesami zarządzania projektami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Specjalistyczne analiz i ekspertyzy związane z procesem zarządzania projektem muszą mieć charakter zastosowania najlepszych dostępnych metod i technik zarządzania projektami. Zarządzanie projektem będzie odbywać się z uwzględnieniem zalecanych metodologii przez UE (PRINCE2, Project Management Professional (PMP) lub równoważnych). 4. Kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia w ścisłej zgodności z wymogami regulaminami programów i wytycznych dla danego projektu. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów, wytycznych Instytucji Zarządzających oraz informacji i zaleceń zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej danego programu, a także innych dokumentów w ramach programów oraz w ramach powszechnie obowiązującego prawa. 5. Udział i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy i w okresie rękojmi, oraz przygotowanie materiałów i dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli. 6. Uczestnictwo w odbiorach poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu i potwierdzanie ich protokołami odbioru częściowego i końcowego. 7. Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne informacje do sporządzania powyższych analiz i ekspertyz. 8. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do poprawy i uzupełnienia Przedmiotu Umowy na wezwanie Zamawiającego na każde wezwanie Zamawiającego. 9. Zamawiający może żądać poprawienia Przedmiotu Umowy w celu zachowania spójności z wnioskiem o dofinansowanie oraz Studium Wykonalności. 10. Wykonawca oświadcza, że zna cel i sposób wykorzystania przez Zamawiającego Przedmiotu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Inne niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy formularz cenowy (wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach