Przetargi.pl
Kompleksowe zaprojektowanie, wykonanie i montaż 5 szt. witaczy usytuowanych na granicach administracyjnych miasta Świdnik

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zaprojektowanie, wykonanie i montaż 5 szt. witaczy usytuowanych na granicach administracyjnych miasta Świdnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pod nazwą: „Kompleksowe zaprojektowanie, wykonanie i montaż 5 szt. witaczy usytuowanych na granicach administracyjnych miasta Świdnik” - projektuj i buduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Realizacja robót budowlanych. 2.1 Dokumentacja projektowa W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: 2.1.1 W przypadku materiałów zgłoszeniowych, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: 1) Materiały zgłoszeniowe opracowane na mapie do celów projektowych. 2.1.2 W przypadku projektu budowlanego, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: 1) Projekty z branży architektonicznej, 2) Projekty branżowe, 3) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli, 4) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej, itp.), 5) Informacja BIOZ. 2.1.3 Opracowania niezależne od przyjętego rodzaju dokumentacji projektowej: 1) Aktualna mapa do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf), 2) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla całości zadania), 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem, 5) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji, 6) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany), 7) Dokumentacja geologiczno-inżynierska w oparciu o wykonane odkrywki lub odwierty, 8) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa. 2.1.4 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, itp.: 1) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana), 3) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana), 4) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, 5) Decyzja pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagana), 6) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt: a) Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej, zwektoryzowanej w formacie dxf), b) Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, c) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, d) Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci, e) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, f) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszystkimi koniecznymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, g) Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2 Roboty budowlane Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. 2.2.1 W ramach robót budowlanych: 1) Przygotowanie terenu pod budowę, w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża oraz istniejące sieci przebiegające w terenie, 2) Usunięcie kolizji, 3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, 4) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy, 5) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów. 2.2.2 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia Podstawowym celem inwestycji, poprzez wykonanie witaczy z helikopterem PZL W-3 Sokół oraz z motocyklem WSK, jest podkreślenie charakteru i atmosfery Świdnika, przypominanie mieszkańcom oraz turystom z kraju i zagranicy o historii miasta. Zakres inwestycji obejmuje: Etap I – dla każdego rodzaju witacza odrębnie, opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na wykonanie i posadowienie witaczy oraz wykonanie zasilania w energię energetyczną do ich podświetlenia. Etap II – przeprowadzenie robót w zakresie wykonania i posadowienia witaczy oraz zasilania w energię elektryczną i ich podświetlenie. 1: wykonanie witacza z helikopterem PZL W-3 Sokół: wykonanie konstrukcji nośnej aluminiowej lub z profili nierdzewnych (dobór odpowiedniego trwałego materiału przez konstruktora na etapie projektu) w obudowie z blachy nierdzewnej i panela świetlnego wykonanego z tworzywa sztucznego (plexi) z umieszczonymi na niej nazwą i herbem Świdnika wraz z innymi symbolami oraz powyżej modelem helikoptera PZL W-3 Sokół z blachy nierdzewnej malowanej lub oklejanej, wysokości ok. 4 m, szerokości ok. 4 m, posadowionej w gruncie na fundamencie, 2: wykonanie witacza z motocyklem WSK: wykonanie konstrukcji nośnej aluminiowej lub z profili nierdzewnych (dobór odpowiedniego trwałego materiału przez konstruktora na etapie projektu) w obudowie z blachy nierdzewnej i panela świetlnego wykonanego z tworzywa sztucznego (plexi) z umieszczonymi na niej nazwą i herbem Świdnika wraz z innymi symbolami oraz powyżej modelem motocykla WSK z blachy nierdzewnej malowanej lub oklejanej, wysokości ok. 4 m, szerokości proporcjonalnie, posadowionej w gruncie na fundamencie. Dodatkowo należy wykonać oświetlenia witaczy typu LED, barwy białej ciepłej, wykonane z DIOD, z wyłącznikiem czasowym/astronomicznym uruchomienia oświetlenia, wykonanie zasilania w energię elektryczną witacza, celem podświetlenia go doziemną linią kablową. W przypadku umieszczenia witacza w pobliżu oświetlenia należącego do GMŚ, projektowane oświetlenie witacza należy zasilić z tabliczki słupowej z najbliższego słupa oświetleniowego. 3. Przedmiot umowy określa: - Program funkcjonalno-użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach