Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kazimierza Jagiellończyka
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 226 057, , fax. 957 224 652
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Kazimierza Jagiellończyka 8b
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 957 226 057, , fax. 957 224 652
REGON: 58686200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.gorzow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE LABORATORIUM WSSE W GORZOWIE WLKP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaopatrzenie laboratorium WSSE w Gorzowie Wlkp., polegające na sukcesywnych dostawach (zgodnie z podanym harmonogramem) odczynników laboratoryjnych, chemicznych, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz produktów z tworzyw sztucznych, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii, aparatury analitycznej i aparatury do filtrowania wody, czynników diagnostycznych oraz środków dezynfekcyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (załącznik nr 2); b) formularz cenowy (załącznik nr 1) w zakresie przewidzianym dla Wykonawcy dotyczącym cen jednostkowych netto, wartości netto, stawki VAT oraz wartości brutto odpowiednio dla oferowanej części zamówienia; Uwaga:Formularz cenowy winien być wypełniony w formie elektronicznej, którego wydruk stanowi załącznik do składanej oferty. Brak spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań może skutkować odrzuceniem oferty. c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, (załącznik nr 3); d) W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - przedłożyć oświadczenie (załącznik nr 3); e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4); Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, również składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4) dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. f) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą); g) pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii; h) certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę wyrobów medycznych do podstawowych zabiegów inwazyjnych, endoskopowych i intensywnej terapii dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa fartuchów chirurgicznych niesterylnych standard SMMS XL 150 cm (op. a 68 sztuk)
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa Xpert Xpress Sars-Cov-2, nr kat.XPRSARS-COV2-10 (w 1 opakowaniu 10 sztuk).
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa rękawic chirurgicznych i rękawic nitrylowych long.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa jednorazowych worków 2l na mocz, zawór prosty typu Push&Pull oraz opasek do rurek tracheostomijnych dla dorosłych
Dodano: 2021-03-10 - Dostawy jednorazowych ostrzy do strzygarki chirurgicznej z nieruchomą głowicą (model 9681), nr kat.9680 (a'50)
Dodano: 2021-03-10 - testy na Covid19
Dodano: 2021-03-04 - testy na Covid19
Dodano: 2021-03-04 - materiały zuzywalne koncówki pipet i próbówki
Dodano: 2021-03-04 - maseczki ochronne
Dodano: 2021-03-04