Przetargi.pl
Kompleksowe zagospodarowanie stadionu w miejscowości Kozłowo

Gmina Kozłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, Kozłowo 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6267505 , fax. 089 6267502
  • Data zamieszczenia: 2010-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłowo
    Kozłowo 60A 60A
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6267505, fax. 089 6267502
    REGON: 00053825400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zagospodarowanie stadionu w miejscowości Kozłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie stadionu w Kozłowie polegające na: - wykonaniu bramy wjazdowej i bramy bocznej stadionowej oraz bramek bocznych według projektu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - wykonaniu widowni stadionu polegające na ułożeniu kostki brukowej gr.6 cm w kolorze szarym wraz z wykonaniem obrzeży chodnikowych - zamontowaniu krzeseł stadionowych w zestawach pięciomiejscowych na stelażu metalowym na przedłużonym elemencie montażowym ( stopa) malowanym proszkowo na kolor czarny . Krzesła w kolorach czerwono - żółtym ( RAL 3002 i 1023) montowane na przemian o wysokości oparcia od 230 - 250 mm. Krzesła powinny spełniać atesty trudnopalności , toksyczności i wytrzymałości oraz być odporne na wysokie i niskie temperatury zewnętrzne i działanie promieniowania UV. Krzesła powinny także posiadać otwór odprowadzający wodę, a ich wykończenie zapewniać gładką i bezpieczną powierzchnię. Wysokość zamocowania krzesła licząc od poziomu gotowego podłoża do poziomu siedziska powinna wynosić ok.450 mm. - wykonaniu przejść przy ławkach trenerskich z kostki brukowej szarej gr. 6 cm wraz z wykonaniem obrzeży - wykonaniu chodnika przy budynku socjalnym z kostki brukowej szarej gr. 6 cm wraz z wykonaniem obrzeży - wykonaniu warstwy wyrównującej betonowej pod zaplecze socjalne gr.8 cm - zamontowaniu kontenerów sanitarno - szatniowych wraz z wyposażeniem (bez podłączania mediów) zgodnie z załączonym schematem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ Konstrukcja kontenerów stalowa, wykonana z profili zamkniętych, ceowników i kątowników (kolor niebieski RAL 5010) Podłoga kontenerów: legary, blacha ocynkowana 0,5 mm, podwieszenie ocieplone, wełna szklana, płyta wiórowa OSB, wykładzina PCV, listwy wykończeniowe. Ściany zewnętrzne kontenerów: Blacha ocynkowana powlekana trapezowa (kolor niebieski RAL 5010), szkielet drewniany, wełna szklana, płyta wiórowa dwustronnie laminowana, listwy wykończeniowe. Ściany wewnętrzne w kolorze białym wykończone panelami PCV wraz z oblistwowaniem. Stropodach: blacha ocynkowana, wełna szklana, płyta wiórowa dwustronnie laminowana, listwy wykończeniowe. Drzwi wewnętrzne w kolorze białym. Drzwi zewnętrzne: stalowe ocynkowane, ocieplone - wykonaniu ogrodzenia stadionu od strony drogi powiatowej ogrodzeniem panelowym systemowym np. systemu Nyloflor 3 D lub równoważnym - siatka w kolorze zielonym o wys. 2030mm x 2500mm ze słupkami wysokości 2600mm wraz z niezbędnym osprzętem. Szczegółowy zakres prac oraz ich umiejscowienie przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta. 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej przy czym Wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne karty zawierające parametry techniczne tych materiałów w celu porównania ich równoważności . 1.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi , zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy. 1.6 Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, nowych przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 1.7 Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo budowy posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, sprawujące ciągły nadzór nad prawidłowością przebiegu prowadzonych robót budowlanych. 1.9Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonanych robót. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego 2.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów , które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach