Przetargi.pl
Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz organizacja czterech kąpielisk i jednego miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli i zapewnienie bezpieczeństwa w kąpieliskach i miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli na wodach Jeziora Solińskiego w granicach administracyjnych Gminy Solina

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz organizacja czterech kąpielisk i jednego miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli i zapewnienie bezpieczeństwa w kąpieliskach i miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli na wodach Jeziora Solińskiego w granicach administracyjnych Gminy Solina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje min.: Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz organizacja czterech kąpielisk i jednego miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli, zapewnienie bezpieczeństwa w kąpieliskach i miejscu okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli na wodach Jeziora Solińskiego w granicach administracyjnych Gminy Solina, na części działki nr 186/2 (Kąpielisko Cypel – Polańczyk), części działki nr 383/8 w m-ci Wołkowyja (Kąpielisko Zielona plaża – Wołkowyja), części działki nr 296/2 w m-ci Polańczyk (Kąpielisko Patelnia – Polańczyk), części działki nr 482/1 w m-ci Solina (Kąpielisko Solina – Góra Jawor obok Białej Floty), - część działki nr 45/1 w m-ci Zawóz (Miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli – Zielona Plaża w m – sci Zawóz). Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności: 1) zapewnić bezpieczeństwo na obszarze kąpielisk i w miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli w myśl obowiązujących przepisów, 2) sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko i miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli pod względem bezpieczeństwa, 3) utworzyć stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru wodnego, 4) zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.), 5) zapewnić stałą kontrolę wyznaczonego obszaru w godzinach funkcjonowania kąpielisk i miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli tj. w godz. Od 10:00 do 18:00: a) Kąpielisko Cypel – Polańczyk – część działki nr 186/2 w m-ci Polańczyk. - Linia brzegowa kąpieliska wynosi do 50 m: co najmniej dwóch (2) ratowników w tym jeden od strony lustra wody, b) Kąpielisko Zielona plaża – Wołkowyja – część działki nr 383/8 w m-ci Wołkowyja. - Linia brzegowa kąpieliska wynosi do 50 m, co najmniej dwóch (2) ratowników w tym jeden od strony lustra wody, c) Kąpielisko Patelnia – Polańczyk – część działki nr 296/2 w m-ci Polańczyk. - Linia brzegowa kąpieliska wynosi do 50 m, co najmniej dwóch (2) ratowników w tym jeden od strony lustra wody, d) Kąpielisko Solina – Góra Jawor obok Białej Floty – część działki nr 482/1 w m-ci Solina - Linia brzegowa kąpieliska wynosi do 100 m, co najmniej czterech (4) ratowników w tym jeden od strony lustra wody, e) Miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli – Zawóz – część działki nr 45/1 w m-ci Zawóz. - Linia brzegowa miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli wynosi do 50 m., co najmniej dwóch (2) ratowników w tym jeden od strony lustra wody, 6) wyposażyć kąpieliska i miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny i artykuły sanitarne, w szczególności, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 ze zm.), 7) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze w niezbędny sprzęt ratunkowy i medyczny, natomiast kąpieliska i miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze, 8) utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku jego awarii lub zużycia – uzupełniać braki, 9) wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk i miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli w ramach, których oznaczyć strefy dla umiejących i nieumiejących pływać oraz brodzik dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.), 10) zapewnić bieżącą informację dotyczącą temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru, 11) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych; 12) zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscach, w których kąpiel jest niebezpieczna, 13) oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek, 14) upowszechniać zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego, 15) zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania ze wyznaczonego obszaru wodnego, 16) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, 17) zabezpieczyć w ciągłej gotowości łodzie ratunkowe (min. jedna (1) łódź ratunkowa na każde kąpielisko) w godzinach funkcjonowania kąpielisk tj. od godz. 10:00 do 18:00, zgodnie z odpowiednimi przepisami, 18) prowadzić dziennik wizualnej oceny jakości wody, udzielonej pomocy medycznej, dzienniki pracy sprzętu motorowodnego, dziennik pracy poszczególnych stanowisk ratowniczych, 19) umieścić w ogólnie dostępnym miejscu regulaminy przy każdym kąpielisku oraz miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli (informacje) dotyczące zasad korzystania z kąpielisk i miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli oraz sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi. 20) dbałość o mienie Zamawiającego podczas realizacji usługi będących przedmiotem niniejszej umowy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zgodę ministra właściwego ds. wewnętrznych, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.) uprawniającą do wykonywania ratownictwa wodnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach