Przychodnia Rejonowa w Jaworze ogłasza przetarg
- Adres: 59-400 Jawor, Józefa Piłsudskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Rejonowa w Jaworze
Józefa Piłsudskiego 10
59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
REGON: 390631706 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PORADNI STOMATOLOGICZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie poradni stomatologicznej Zamawiającego zlokalizowanej w Jawo-rze przy ul. Piłsudskiego 10, w skład, którego wchodzi:1) dostawa urządzeń i wyposażenia (dalej również: sprzętów) do gabinetów poradni stomatologicznej;2) przygotowanie (na podstawie projektu budowlanego lub inwentaryzacji budowlanej pomieszczeń pracowni rentgenowskiej stomatologicznej) - kompletnej dokumentacji pracowni RTG (Projektu ochrony radiologicznej) wraz z przygotowaniem Pro-jektu Osłon Stałych RTG w pracowni rentgenowskiej stomatologicznej oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń - na uruchomienie i użytkowanie aparatu RTG w pracowni rentgenowskiej stomatologicznej mieszczą-cej się w siedzibie Zamawiającego;3) udzielenie gwarancji oraz zapewnienie bieżącego serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych urządzeń i wyposażenia – na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33126000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PORADNI STOMATOLOGICZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-06-29 - KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PORADNI STOMATOLOGICZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-06-01 - KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PORADNI STOMATOLOGICZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-05-31 - Dostawa skaneru wewnątrzustnego wraz z oprogramowaniem dla Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2019-12-30 - Dostawa skaneru wewnątrzustnego wraz z oprogramowaniem dla Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa skaneru wewnątrzustnego wraz z oprogramowaniem dla Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-05 - Dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego UMW we Wrocławiu w ramach projektu: „Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”
Dodano: 2019-09-04 - Dostawa unitu stomatologicznego
Dodano: 2019-08-06 - Dostawa sprzętu stomatologicznego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego UMW we Wrocławiu w ramach projektu: „Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”. Przedmiot podzielono na 2 (dwie) części osobno ocenianych: Część A – Dostawa sprzętu stomatologicznego, Część B – Dostawa materiałów eksploatacyjnych kompatybilnych z systemem Cerec CAD/CAM (Sirona)
Dodano: 2019-07-12