Przetargi.pl
Kompleksowe wyposażenie budynku Centrum Kultury i Biblioteki w Osiecznej

Centrum Kultury i Biblioteka w Osiecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-113 Osieczna, Plac 600-lecia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655350140
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Biblioteka w Osiecznej
    Plac 600-lecia 6
    64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie
    tel. 655350140
    REGON: 363399110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osieczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe wyposażenie budynku Centrum Kultury i Biblioteki w Osiecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie budynku Centrum Kultury i Biblioteki w Osiecznej. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy wyodrębnione części:  część I – Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń CKiB,  część II – Dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego,  część III – Dostawa i montaż okotarowania sceny W części I przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia magazynu podręcznego, pracowni, garderoby, pomieszczenia archiwum, pomieszczenia socjalnego, pomieszczeń biurowych, pomieszczenia dla seniorów, biblioteki, holu, łazienki, sali wielofunkcyjnej. Szczegółowy opis wyposażenia objętego zamówieniem w części I zawarty jest w formularzu cenowym (specyfikacji sprzętu) stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ do SIWZ. Wszystkie ceny w formularzu cenowym powinny być podane w złotych polskich. Formularz cenowy, po wypełnieniu, należy załączyć do oferty. Wykonawca uwzględni w cenie zaoferowanych towarów wszystkie koszty jakie poniesie w związku z należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ich załadunku, transportu, wyładunku, montażu. W części II przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego. Szczegółowy opis tego sprzętu zawarty jest w formularzu cenowym (specyfikacji sprzętu) stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Wszystkie ceny w formularzu cenowym powinny być podane w złotych polskich. Formularz cenowy, po wypełnieniu, należy załączyć do oferty. Wykonawca uwzględni w cenie zaoferowanych towarów wszystkie koszty jakie poniesie w związku z należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ich załadunku, transportu, wyładunku, montażu. W części III przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż okotarowania sceny: kurtyna główna z pluszu, lambrekin z pluszu, mechanizm kurtyny głównej elektryczny, kurtyna horyzontowa, kulisy obrotowe, zastawka boczna schodów, dostawa zawieszenia i podszycie kotar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części III zawarty jest w formularzu cenowym (specyfikacji sprzętu) stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Wszystkie ceny w formularzu cenowym powinny być podane w złotych polskich. Formularz cenowy, po wypełnieniu, należy załączyć do oferty. Wykonawca uwzględni w cenie zaoferowanych towarów wszystkie koszty jakie poniesie w związku z należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ich załadunku, transportu, wyładunku, montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: - część I – w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) - część II – w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - część III – w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych) Kwota wadium podlega odpowiedniemu sumowaniu w przypadku złożenia oferty na więcej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 28 8682 0004 2600 8383 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań dotyczących spełniania tego warunku. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poleganie przez Wykonawcę na potencjale innych podmiotów 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniana Wykonawcy przez inne podmioty sytuacja finansowa, pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: - warunek opisany w pkt. V. 2.2) - wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tego warunku; - warunki określone w art. 24 ust. 1 ustawy powinien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia samodzielnie; - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wskazane w pkt.VI ppkt I i II SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach