Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 242 660 , fax. 323 242 694
- Data zamieszczenia: 2016-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 323 242 660, fax. 323 242 694
REGON: 345536200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe wykonywanie zadań służby BHP w roku 2017: - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Pełnienie zadań służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. 3.3. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników nowo przyjętych oraz szkoleń okresowych dla wszystkich pracowników z dziedziny BHP i ppoż. 3.4. Przeprowadzanie szkoleń wyznaczonych pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 3.5. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią , niepełnosprawni. 3.6. Bieżące informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.7. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 3.8. Monitoring ważności – aktualizacja szkoleń okresowych bhp. 3.9. Kontrola zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem. 3.10. Współdziałanie z pracodawcą w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 3.11. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników. 3.12. Doradztwo w zakresie metod i organizacji stanowisk pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe. Wspólne z pracodawcą organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz zgodnie z wynikami ergonomii. 3.13. Kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przez wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z środowiskiem pracy. 3.14. Przynajmniej raz w roku wspólnie z pracodawcą dokonywanie przeglądu jednostki, jej wyposażenia i otoczenia pod kątem zapewnienia bezpiecznych warunków pracy – identyfikacja zagrożeń (diagnoza stanu bhp). 3.15. Sporządzanie pełnej dokumentacji powypadkowej, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie w przyszłości podobnym zdarzeniom. 3.16. Dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzenie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, wiążącym się z wykonywaną pracą. 3.17. Reprezentowanie pracodawcy przed organami kontrolującymi. 3.18. Pomoc w realizacji wystąpień i nakazów Państwowej Inspekcji Pracy oraz decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 3.19. Opracowywanie instrukcji BHP. 3.20. Przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie bhp – wstępny instruktaż ogólny dla maksymalnie 30 osób biorących udział w Programie Aktywizacja i Integracja. Ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, Wykonawca nie może mieć z tego tytułu żadnych roszczeń. Instruktaż ogólny zgodnie z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy powinien zapewnić uczestnikom szkolenia zapoznanie się z podstawowymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zawartymi w Kodeksie pracy, w układach zbiorowych pracy lub regulaminach pracy, z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy, a także z zasadami udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. 3.21. Do obowiązków wykonawcy w zakresie instruktażu ogólnego dla uczestników PAI należy: a) Przeprowadzenie min. 3 godzinnego szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodne z wymiarem godzinowym szkoleń b) Zapewnienie każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie pisemnej z potwierdzeniem odbioru c) Sporządzenie listy obecności uczestników szkolenia d) Uzyskanie pisemnego potwierdzenia odbycia szkolenia przez uczestnika e) Przedstawienie propozycji ramowego programu szkolenia Zamawiającemu f) Ustalenia z zamawiającym dokładnego terminu szkolenia g) Przekazanie zamawiającemu materiałów szkoleniowych dla uczestników w formie elektronicznej h) Przekazanie zamawiającemu wszystkich list oraz potwierdzeń Zamawiający będzie zgłaszał droga mailową konieczność przeprowadzenia takiego szkolenia wraz z podaniem ilości osób do przeszkolenia. 3.22. Czas reakcji na wezwanie przez Zamawiającego w przypadku szkoleń – 2dni robocze. W przypadku wypadku w pracy – niezwłocznie. Zgłoszenia telefoniczne, osobiste, lub mailowe. 3.23. Przeprowadzanie szkoleń w siedzibie Zamawiającego (Mikołów ul. Kolejowa2) i w podległych placówkach (Mikołów - ul. Konstytucji 3go Maja 38 oraz ul. Kawalca 29). 3.24. Co najmniej jedna wizyta w miesiącu w siedzibie Zamawiającego. 3.25. Zapewnienie materiałów szkoleniowych i niezbędnych instrukcji przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80550000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną