Przetargi.pl
Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz remontowych blacharsko – lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w KWP z s. w Radomiu i jednostkach jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz remontowych blacharsko – lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w KWP z s. w Radomiu i jednostkach jej podległych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz remontowych blacharsko – lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostkach jej podległych. Okręg - Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, lipski, zwoleński, szydłowiecki, grójecki, przysuski, kozienicki, białobrzeski) Zamawiający przewiduje naprawy powypadkowe i remontowe pojazdów następujących marek: Alfa Romeo, Audi, Autosan, BMW, Citroen, Chevrolet, Chrysler, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Skoda, Star, Suzuki, Toyota, VW, Yamaha . Części i materiały użyte do naprawy muszą być: - fabrycznie nowe, dobrej (gwarantowanej ) jakości, wolne od wad fizycznych; - zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość); - części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; Dopuszcza się stosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia Wykonawcy części zamiennych, a Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono w kosztorysie naprawy. Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika. Termin wykonania usługi będzie ustalony przez Strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw powypadkowych na każdym etapie prac. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem pojazdu do naprawy oraz odstawieniem po jej dokonaniu pokrywa Wykonawca. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace dotyczące procesu napraw blacharsko-lakierniczych 2) prace w zakresie mechaniki pojazdowej W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wskazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście.  W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane pod. lit. a). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy  W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.  W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w lit. a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.  W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy  W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania Umowy, Wykonawca zobowiązuję się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa pod lit. a).  Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod lit. a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5 000,00 zł brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej Zamawiający wezwie wykonawcę stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod lit. a) czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną