Przetargi.pl
Kompleksowe (w pełnym zakresie) zarządzanie projektem - eInclusion-zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - osi priorytetowej 8. - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
    REGON: 67022284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe (w pełnym zakresie) zarządzanie projektem - eInclusion-zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - osi priorytetowej 8. - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe (w pełnym zakresie) zarządzanie projektem - eInclusion - zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - osi priorytetowej 8. - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki - Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, kod CPV: 79421100-2 Usługi nadzoru projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu, 79211100-6 Usługi księgowe. 79100000-5 Usługi prawnicze, 79110000-8 Usługi w zakresie dworactwa prawnego i reprezentacji prawnej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia: 1. Osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu, 2. Osoby pełniącej funkcję asystenta koordynatora projektu, 3. Trzech osób pełniących funkcje specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, 4. Osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. rozliczeń, 5. Osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. księgowych, 6. Zapewnienia obsługi prawnej i merytorycznej postępowania przetargowego na realizację projektu. Zamawiający wymaga stałej obecności zespołu zarządzającego projektem w swojej siedzibie w czasie trwania realizacji projektu. Koordynator projektu - ponosi odpowiedzialność za realizację projektu. Zobowiązany jest do: - koordynowania i nadzorowania prac związanych z opracowaniem programu funkcjonalno - użytkowego (zwanego dalej PFU) służącego do opisania przedmiotu, zamówienia w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane polegających na budowie infrastruktury sieci bezprzewodowej oraz instalacji okablowania strukturalnego a także dostawy sprzętu komputerowego niezbędnego do ich wykonania w ramach projektu: - eInclusion - zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r z późn. zmianami, - koordynowania i czynnego uczestnictwa w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych związanych z realizacją projektu - doradztwo merytoryczne i prawne na etapie przygotowanie dokumentacji przetargowej i realizacji procedury (zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r z późn zmianami) - koordynowania i nadzorowania prac przy wykonaniu dokumentacji projektowej na bazie PFU, - koordynowania prac przy budowie infrastruktury oraz współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, - koordynowania czynności związanych z zakupem sprzętu i urządzeń, - współpracy przy rekrutacji uczestników projektu,- koordynacji i nadzoru nad przeprowadzanymi szkoleniami w ramach projektu, - kierowania i nadzorowania czynności związanych z dystrybucją (wydawaniem) sprzętu komputerowego, - kontroli u uczestników projektu, - monitoringu realizacji(prawidłowy i terminowy przebieg) zadań i rezultatów projektu, -koordynowania czynności związanych z promocją projektu,- utrzymywania kontaktów z Instytucją Wrażającą, - nadzorowanie prac zespołu zarządzającego projektem,- terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,- przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,- obecności podczas kontroli i audytu projektu,- wykonywania wszystkich innych czynności związanych z koordynacją projektu wynikłych w trakcie jego realizacji. Asystent koordynatora - wykonuje zadania zlecone przez koordynatora. Specjaliści ds. monitoringu - odpowiedzialni za rekrutację osób do projektu, współpracę przy szkoleniach, kontrole w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych, monitoring powierzonych urządzeń u beneficjentów ostatecznych - wykonują zadania zlecone przez koordynatora projektu. Specjalista ds. rozliczeń - przygotowuje i rozlicza wnioski o płatność, kserokopie niezbędnych dokumentów, sprawuje nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów - wykonuje zadania zlecone przez koordynatora projektu. Specjalista ds. księgowych - prowadzi wyodrębnioną księgowość oraz rachunek bankowy, ewidencję księgową dokumentów zakupu usług, robót budowlanych i dostaw, ewidencję wynagrodzenia zespołu koordynującego projekt - wykonuje zadania zlecone przez koordynatora projektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Celem projektu - eInclusion - zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim - jest zapewnienie dostępu do Internetu gospodarstwom domowym z terenu powiatu przysuskiego zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności. W zakres projektu wchodzi między innymi: 1. Budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej, w tym: a. wykonanie dokumentacji projektowej, b. budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej, c. wyposażenie i uruchomienie centrum zarządzania siecią (m. in. dostawa serwerów z oprogramowaniem do zarządzania siecią i użytkownikami, zabezpieczeń sieci (firewall), routerów, switchy), d. usługi serwisowe dla zbudowanej infrastruktury. 2. Dostawa urządzeń dla beneficjentów ostatecznych projektu z uruchomieniem dostępu do Internetu, w tym: a. dostawa zestawów komputerowych. b. dostawa urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej. c. usługi wparcia technicznego i serwisu urządzeń użytkowanych przez beneficjentów ostatecznych projektu. 3. Wyposażenie 15 sal w 9 szkołach w sprzęt i sieć umożliwiające prowadzenie szkoleń w 10 - osobowych grupach. 4. Przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektu, w tym: a. szkolenia z zakresu obsługi uruchomionego łącza oraz podstaw komunikacji elektronicznej, b. szkolenia poszerzone o podstawy obsługi komputera oraz podstawowego oprogramowania, 5. Dostarczenie zbiorczego łącza Internetowego zasilającego infrastrukturę. Dane dotyczące zakresu realizowanego projektu wynikające z wniosku o jego dofinansowanie zawarte zostały zawarte w niżej wymienionych dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 1. Wybrane dane dotyczące projektu zawarte we wniosku o dofinansowania zadania (projektu) pod nazwą: einclusion - zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Koncepcja techniczna sieci dla Powiatu Przysuskiego dla realizacji projektu: eInclusion - zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Przysuskim - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Decyzja o rezerwacji częstotliwości dla Powiatu Przysuskiego - załącznik nr5 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno, eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8000 zł ( słownie: osiem tysięcy 00/100 zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A.Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach