Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska 38
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6070169 , fax. 032 6070593
- Data zamieszczenia: 2012-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
ul. Francuska 38 38
40-028 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6070169, fax. 032 6070593
REGON: 00032199700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Informację na temat szczegółowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3 oraz załącznik nr 3a stanowi integralną część SIWZ. Miejsce usługi: Sąd Okręgowy w Katowicach ul. Francuska 38, 40-028 Katowice. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 o łącznej powierzchni 14.539,43 m2 wyszczególnionych w pkt 5 (w tym 625,80m2 powierzchni piwnic-archiwum i 1492m2 parkingu podziemnego), obejmujących: a) pokoje biurowe, b) sale rozpraw, c) poczekalnie, d) korytarze, e) magazyn gospodarczy (w godzinach pracy Sądu Okręgowego), f) węzły sanitarne - toalety - ilość 64, g) klatki schodowe, h) halle, i) windy, j) parking podziemny wraz z wjazdem oraz bramą wjazdową, k) archiwum (w godzinach pracy Sądu Okręgowego), l) schody wejściowe do budynku - wejście główne. 2. Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmuje następujące czynności: a) Codziennie: a.1) czyszczenie, mycie podłóg w: pomieszczeniach biurowych, klatkach schodowych (mycie schodów), korytarzach, toaletach, windach, a.2) odkurzanie dywanów i wykładzin - około 400 m2, a.3) sprzątanie schodów wejściowych do budynku - wejście główne. a.4) wycieranie parapetów, a.5) opróżnianie koszy na śmieci ok. 550 szt. i wykładanie ich workami foliowymi o poj. min. 35l (w razie konieczności mycie koszy) oraz opróżnianie koszy z niszczarek i wykładanie ich workami foliowymi (ok. 75 szt. o poj. 25l i 25 szt. o poj. 82l), a.6) wycieranie mebli, sprzętów biurowych, krzeseł, foteli itp. (wewnątrz i na zewnątrz), a.7) wycieranie szyb w meblach, a.8) uzupełnianie na bieżąco w toaletach: papieru toaletowego koloru białego (ok. 64 pojemników) typu: rolka papieru toaletowego typu JUMBO o średnicy 190 mm i szerokości 100mm, rolka papieru toaletowego o wymiarach średnica ok. 100 mm i szerokości 100 mm; ręczników jednorazowych typu: składanka ZZ o wymiarach 230mm x 250mm (ok.64 pojemników o poj.500 szt./każdy), mydła w płynie (ok.64 pojemników o poj.0,75 l) i kostek dezynfekcyjno- zapachowych do pisuarów (ok. 16 szt.), a.9) mycie i dezynfekcja toalet (muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe), a.10) mycie drzwi przeszklonych - wys. do 2,3m (mycie przeszkleń znajdujących się nad drzwiami wejściowymi od strony ul. Damrota i ul. Francuskiej o wys. pow. 2,3m- raz w miesiącu), a.11) mycie ścian i luster w dźwigach osobowych - windach, a.12) sprzątanie parkingu podziemnego w okresie jesienno-zimowym od października do marca (w tym usuwanie śniegu i błota pośniegowego), a.13) mycie punktów przeszklonych - punkt kasowy, biuro podawcze, punkt informacyjny - wys. przeszkleń do 2,3 m; a.14) opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych przed wejściem głównym do budynku Sądu od ulicy Francuskiej (2 szt.) oraz przed wejściem do budynku Sądu od ul. Damrota (5 szt.) oraz każdorazowe prawidłowe zabezpieczenie pokrywy kosza; a.15) usuwanie pajęczyn. b) Raz w tygodniu: b.1) mycie glazury w toaletach i pokojach biurowych, b.2) mycie kaloryferów, b.3) wycieranie aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek, klawiatur, lamp i wentylatorów, b.4) mycie drzwi do pomieszczeń, b.5) mycie okładziny ścian GUSTAFS na klatkach schodowych, b.6) mycie desek i poręczy na klatkach ewakuacyjnych tj. dolne drewniane wykończenie otworów okiennych zlokalizowanych na klatkach schodowych głównych i ewakuacyjnych, b.7) sprzątanie parkingu podziemnego w okresie letnim od kwietnia do września, c) Dwa razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: c.1) mycie lamp (umycie obudowy) w pomieszczeniach wymienionych w pkt. 5 załącznika nr 3 do SIWZ- w terminie wskazanym przez Zamawiającego, pełny zakres spoczywa na Wykonawcy; c.2) mycie okładziny ścian GUSTAFS na korytarzach i hallach; c.3) mycie szyby ze szkła matowego na hallu głównym - wys. ok. 4,5 m; c.4) mycie ściany wykończonej fornirowanymi płytami na salach rozpraw - wys. ok. 4,0 m; c.5) czyszczenie bramy wjazdowej do parkingu podziemnego; c.6) czyszczenie anemostatów umieszczonych w suficie podwieszanym w toaletach (ok. 64 szt., wys. ok. 3,0 m) c.7) mycie świetlików znajdujących się nad drzwiami szklanymi ok.200m2 d) Według potrzeb: d.1) czyszczenie mebli tapicerowanych, pranie dywanów i wykładzin; d.2) pastowanie i polerowanie podłóg (środkami z atestem i zapewniającymi zachowanie gwarancji na czyszczone powierzchnie), zgodnie z instrukcjami czyszczenia i pielęgnacji - załącznik nr 8 do SIWZ; Rodzaje posadzek w pomieszczeniach w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38: a) posadzka betonowa barwiona w masie grubość 1cm typu ARDEX (pow. ok. 5.188,41 m2) przeznaczona do pomieszczeń - sale rozpraw, korytarz, hall, węzeł sanitarny, pomieszczenia socjalne -INSTRUKCJA CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI ARDEX załącznik nr 8 do SIWZ, b) płytki gresu (pow. ok. 962,28 m2) przeznaczone do pomieszczeń - klatka schodowa, c) parkiet sztorcowy (pow. ok. 5.725,62 m2) przeznaczony do pomieszczeń - pokoje biurowe -INSTRUKCJA CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI PARKIETU załącznik nr 8 do SIWZ, d) wycieraczka Pedilux - schody wejściowe, e) posadzka betonowa gr. 15cm ze zbrojeniem typu KORODUR (pow. 2.117,80 m2) przeznaczone do pomieszczeń - parking podziemny i archiwum, f) okładzina ścian GUSTAFS pow. łączna ok. 1500 m2 - INSTRUKCJA CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI załącznik nr 8 do SIWZ Budynek jest obiektem użyteczności publicznej, w którym dziennie przebywa ok. 450 pracowników Zamawiającego oraz bliżej nie dająca się określić liczba petentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach biurowych i magazynowych oraz w pomieszczeniach socjalnych hal produkcyjnych Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie: sierpień 2016r. - do lipiec 2019r.
Dodano: 2016-06-24 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-05-09 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-05-05 - Przetarg nieograniczony na zabezpieczenie podłóg typu Tarkett ( np. Megalit, Emitent ) i inne oraz czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego, przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii KCO PN 24 2016
Dodano: 2016-04-29 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-04-14 - wykonywanie usług w zasobach TBS polegających na utrzymaniu czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych oraz przyległych terenach zielonych, usług koszenia trawy i przycinania żywopłotów, usługi zakupu i wymiany żarówek; zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności
Dodano: 2016-04-12 - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Żorach z siedzibą w Żorach oraz usługa pracownika gospodarczego realizującego zadania w budynku i posesji siedziby Zamawiającego
Dodano: 2016-01-22 - Usługi sprzątania obiektu Centrum Nowych Technologii. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/42/EO
Dodano: 2015-12-18 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych szpitala w Pilchowicach , nr spr. 18/ZP/2015
Dodano: 2015-12-03 - Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach
Dodano: 2015-12-02