Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego wraz z windami, 6 szt. wind w przejściach naziemnych przy ul. Gen. Andersa (4 szt.) i ul. Gen. Sosabowskiego (2 szt.) oraz myciu przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa i ul. Gen. Sosabowskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego, obejmujące: a) codzienne oczyszczanie przejścia wraz ze schodami, poręczami i pochylniami rowerowymi z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii, gum do żucia itp.), a także ekskrementów, Łączna powierzchnia do oczyszczania: 640 m2, w tym: powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. b) codzienne opróżnianie i utrzymanie w czystości dwóch koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie obiektu - wywóz odpadów z opróżnionych śmietniczek na bieżąco, niedopuszczalne jest gromadzenie odpadów na terenie obiektu; przynajmniej raz na kwartał kosze należy umyć z użyciem środka dezynfekującego z zewnątrz i wewnątrz wkładów koszy oraz oczyścić zewnętrzną powierzchnię śmietniczki, c) usuwanie na bieżąco ogłoszeń, plakatów, ulotek, nalepek itp. (również z zadaszeń nad wejściami oraz gablot ogłoszeniowych), d) w okresie zimowym: odśnieżanie schodów o powierzchni 160 m2 (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego), usuwanie błota pośniegowego, likwidacja śliskości na schodach i bezpośrednio przy wejściach do przejścia (przy pomocy środków chemicznych, tj. chlorek magnezu lub wapnia w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w momencie wystąpienia opadów śniegu lub/i gołoledzi- prace muszą zacząć się najpóźniej w 30 minut po wystąpieniu zjawiska i trwać do momentu uzyskania optymalnego stanu nawierzchni, e) mycie zadaszeń wejść do przejścia wraz z podbudową przy użyciu delikatnych środków chemicznych niepowodujących ich uszkodzenia bądź zmatowienia z częstotliwością - 3 razy w ciągu obowiązywania umowy; należy zachować szczególną ostrożność ze względu na pracę na wysokości i urządzenia wrażliwe na zalanie (windy), Powierzchnia łączna zadaszeń nad przejściem oraz windami (zadaszenia wejść: konstrukcja stalowa pokryta płytą z poliwęglanu litego, bezbarwnego, mocowanego na profilach systemowych; zadaszenia wind: szkło hartowane, laminowane, bezbarwne): 400 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie zadaszeń nad wejściami oraz windami. f) mycie powierzchni poziomych granitowych przejścia wraz ze schodami mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń- stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 15 razy rocznie (45 razy w ciągu obowiązywania umowy); Łączna powierzchnia do mycia: 640 m2, w tym: powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 480 m2, powierzchnia schodów (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 160 m2. Powyższe prace będą zlecane protokołami konieczności i rozliczane ceną za jednorazowe mycie poziomych powierzchni granitowych. 2) Utrzymanie wind w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego (4 szt.), obejmujące: a) codzienne oczyszczanie wnętrza oraz przedsionków wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego z podłóg wind, naniesionej soli lub/i piasko-soli, Ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. - o łącznej powierzchni podłogi 6,16 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej). b) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z ich drzwi zewnętrznych, c) dwa razy w tygodniu - umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany i drzwi ze stali nierdzewnej, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind (szkło), umycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy windach; Łączna powierzchnia do mycia: 80,8 m2, w tym: ilość wind w przejściu pod skrzyżowaniem ul. Sienkiewicza i Al. Piłsudskiego: 4 szt. o łącznej powierzchni 70 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze stali nierdzewnej wandaloodpornej), ilość drzwi do pomieszczeń gospodarczych: 6 szt. o łącznej powierzchni 10,8 m2 (drzwi stalowe pełne o wymiarach: 90 x 200 cm, malowane proszkowo); 3) Utrzymanie wind w przejściach naziemnych na ul. Andersa (4 szt.) i ul. Sosabowskiego (2 szt.), obejmujące: a) usuwanie na bieżąco wszelkich wlepek, ogłoszeń, plakatów, naklejek z wnętrza wind oraz z drzwi zewnętrznych, b) raz w tygodniu - oczyszczanie wnętrza wind z wszelkich odpadów organicznych i nieorganicznych (np. z piasku, liści, stłuczonego szkła, folii itp.), a także ekskrementów; dodatkowo w okresie jesienno-zimowym ręczne usuwanie wody, błota, błota pośniegowego, naniesionej soli lub/i piasko-soli z podłóg wind; umycie całego wnętrza wind (podłoga, ściany, drzwi, sufit, futryna, elementy wejścia, prowadnice drzwi) przy pomocy delikatnych środków myjących, wypolerowanie umytych powierzchni, tak aby nie pozostały żadne smugi, umycie zewnętrznych powierzchni szybów wind; Łączna powierzchnia wind do oczyszczania: 105 m2 (podłoga 1 windy o wymiarach: 110 x 140 cm, wykonana z marmoleum czarnego, wysokość ok. 2 m, drzwi przelotowe dwupanelowe; winda wykonana ze szkła hartowanego), w tym: ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Andersa: 4 szt., ilość wind w przejściu naziemnym przy ul. Sosabowskiego: 2 szt. 4) Mycie przejść podziemnych przy ul. Dąbrowskiego, ul. Popiełuszki, ul. Gen. Andersa, ul. Gen. Sosabowskiego, obejmujące mycie powierzchni poziomych granitowych przejść wraz ze schodami i podjazdami (przy ul. Gen. Andersa oraz ul. Gen. Sosabowskiego również mycie ścian), mające na celu usunięcie wszelkich cieczy i ich pozostałości, w tym m.in. olejów, płynów, smarów, plam i innych zanieczyszczeń- stosowane środki chemiczne muszą być przyjazne dla środowiska oraz nie mogą powodować zmian struktury i właściwości fizyko-chemicznych materiałów, z których zostały wykonane, a sprzęt i narzędzia nie mogą w żaden sposób powodować niszczenia powierzchni (zaleca się stosowanie myjki ciśnieniowej lub innych urządzeń mechanicznych, które z racji na sposób działania i ciężar własny nie zniszczą obiektu oraz specjalistycznych preparatów do powierzchni granitowych) - 2 razy rocznie w każdym z przejść (6 razy w ciągu obowiązywania umowy w każdym z przejść). Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Dąbrowskiego: 1 190 m2, w tym: powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 800 m2, powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 390 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Popiełuszki: 540 m2, w tym: powierzchnia przejścia bez schodów (posadzka z kamienia, granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 360 m2, powierzchnia schodów wraz z podjazdami (wykonanych z granitu grafitowego, mrozoodpornego, antypoślizgowego) - 180 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Andersa: 840 m2, w tym: powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z kostki brukowej, schody z betonu) - 440 m2, powierzchnia ścian (pomalowanych farbą mrozoodporną) - 400 m2. Łączna powierzchnia do mycia w przejściu podziemnym przy ul. Gen. Sosabowskiego: 850 m2, w tym: powierzchnia przejścia wraz ze schodami (posadzka z płyt granitowych o strukturze groszkowanej oraz polerowanej, schody z płyt granitowych frezowanych) - 470 m2, powierzchnia ścian (wykonanych z płyt gresowych i granitowych) - 380 m2. Powyższe prace zlecane będą protokołami konieczności i rozliczne cenami za jednorazowe mycie przejścia podziemnego. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1) używania bezpiecznych oraz certyfikowanych środków przy realizacji usług; Wszystkie środki, zarówno chemiczne jak i mechaniczne, użyte do prac muszą być stosowane zgodnie z przepisami prawa, posiadać odpowiednie certyfikaty i dokumenty dopuszczające do ich stosowania na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały i środki używane do czyszczenia mają być dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni i stosowane zgodnie z zaleceniami producenta oraz mają nie niszczyć czyszczonej powierzchni oraz nie zmieniać jej właściwości fizyko-chemicznych. 2) zabezpieczania terenu w przypadku występowania zagrożeń wynikających ze zmiany właściwości nawierzchni; W ramach wykonywanych czynności, powodujących zmianę właściwości nawierzchni lub po stwierdzeniu jej wystąpienia (np. zwiększenie śliskości), Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prace będą prowadzone oraz teren, który jest zagrożony skutkami wykonywania tych prac lub na którym nastąpiła zmiana właściwości nawierzchni, przez wystawienie odpowiednich stojaków informacyjnych lub wygrodzenie zagrożonego obszaru do czasu ustąpienia zagrożenia. Wykonawca wystawia odpowiednie stojaki informacyjne w porozumieniu z Zamawiającym. 3) używania maszyn niepowodujących niedogodności dla ciągłego ruchu pieszych. Zakazuje się używania maszyn do zdmuchiwania zanieczyszczeń (dmuchaw) ze względu na ciągły ruch pieszych. Stosowanie tego typu urządzeń skutkować będzie naliczeniem kar umownych z tytułu nienależytego wykonania prac objętych ryczałtowym, miesięcznym utrzymaniem, zgodnie z zapisami umowy. 4. Wykonawca zapewnia dojazd do miejsca wykonania zlecenia w ciągu 60 min. od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego oraz w ciągu 30 min. od momentu wystąpienia zjawisk atmosferycznych, które wymagać będą odśnieżania przejścia lub likwidacji śliskości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu do miejsca wykonania zlecenia od momentu wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach