Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na zadania- części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: w tym dla zadania 1 (równanie i profilowanie dróg gruntowych) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu równania dróg gruntowych o wartości minimum 200 tys. Zł brutto. dla zadania 2 (nawierzchnie z kostki brukowej) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu budowy drogi (placu, parkingu) lub chodnika z użyciem kostki brukowej o wartości minimum 200 tys. zł brutto; dla zadania 3 (nawierzchnie z płyt Iomb) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu nawierzchni drogi (placu) z płyt Iomb o wartości minimum 200 tys. zł brutto; dla zadania 4 (remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu, naprawie dróg asfaltowych o wartości minimum 100 tys. zł; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz wykonanych robot budowlanych) wraz z załącznikami mającymi potwierdzać, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.2.2 zatrudniali przez okres ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1.2.3 wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia (odpowiednio zadanie 1, 2, 3, 4) posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 1.2.4 wykonawca dysponuje (lub będzie dysponował) następującym potencjałem technicznym: dla zadania Nr 1 Samojezdną równiarkę drogową - szt.3 Walec drogowy ogumiony min. 4 tony - szt.1 Walec drogowy stalowy wibracyjny gładki min. 8 ton - szt.1 Walec drogowy stalowy wibracyjny okołkowany min.11 ton - szt.1 Samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - szt. 1 Samochód ciężarowy o ładowności min. 4 tony - szt. 1 dla zadania Nr 3 - samojezdna równiarka drogowa - szt.1 - walec drogowy ogumiony - szt.1 - wibrator płytowy - szt.1 dla zadania Nr 4 - recykler - szt. 1 - przecinarka o mocy min. 10 kW (z tarczą diamentową) - szt. 1 - skrapiarka - szt. 1 - sprężarka powietrza o wydajności 2 - 5 m3 na minutę - szt. 1 - sprzęt do zagęszczania (płyta wibracyjna lub walec) - szt.1 - palnik gazowy do osuszenia i podgrzania ścianek ubytku lub wyboju - szt. 1 - młot pneumatyczny - szt. 1 Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca); w przypadku gdy wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie niższej niż 200 tys. zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie zapisów w dokumencie o nazwie polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Zamawiający wymaga potwierdzenia na etapie składania oferty, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dotyczy to: 1.4.1 kruszywa; 1.4.2 kostki brukowej o grubości 6 cm i grubości 8 cm 1.4.3 płyty Iomb o wymiarach 100 cm x 75 cm x 12,5 cm W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że, dostarczane produkty: - kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie, przeznaczone do podbudowy zasadniczej i pomocniczej, - kostka brukowa o grubości 6 cm i grubości 8 cm, - płyty IOMB odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wskazanych w siwz) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; w przypadku gdy wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; wykaz należy sporządzić oddzielnie dla każdego zadania dla którego jest wymagany. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że, dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach