Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w Urzędzie Skarbowym w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 67.

Urząd Skarbowy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 67
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104100 w. 100 , fax. 087 6104100
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Ełku
    ul. Wojska Polskiego 67 67
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104100 w. 100, fax. 087 6104100
    REGON: 00540984000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w Urzędzie Skarbowym w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 67.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia objęta sprzątaniem w Urzędzie Skarbowym wynosi 1928 m2. Ze wskazanej powierzchni przypada na: - pomieszczenia biurowe 644 m2, w tym: pomieszczenia o tzw. ograniczonym dostępie 92 m2, - sala konferencyjna 111 m2, - ciągi komunikacyjne 412 m2, - archiwum zakładowe 148 m2, - łazienki 50 m2, - droga dojazdowa 136 m2, - parking 280 m2, - trawniki 64 m2, - teren przed budynkiem 83 m2 Warunki szczegółowe: 1. Prace wykonywane codziennie: 1) wycieranie na mokro podłóg twardych, opróżnianie koszy, mycie schodów, usuwanie pajęczyn; 2) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie podłóg i luster oraz wynoszenie śmieci; 3) sprzątanie pomieszczeń biurowych - odkurzanie wykładzin dywanowych, wycieranie na mokro wykładzin twardych, wycieranie zewnętrznych powierzchni mebli, parapetów, aparatów telefonicznych; 4) uzupełnianie w toaletach mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego (materiały te zapewni zamawiający); 5) usuwanie nieczystości z budynku i umieszczenie ich w kontenerach przeznaczonych do tego celu; 6) w okresie zimowym usuwanie śniegu lub błota z posadzki Sali Obsługi Podatnika i korytarzy Urzędu w godzinach pracy Urzędu; 7) sprzątanie posesji Urzędu i terenu przed budynkiem Urzędu, w tym odśnieżanie w okresie zimowym drogi dojazdowej, parkingu, schodów i terenu przed budynkiem. 2. Prace wykonywane raz w tygodniu: zakres: odkurzanie mebli tapicerskich, usuwanie kurzu z kaloryferów, obrazów i tablic ogłoszeniowych, mycie drzwi. 3. Prace wykonywane raz w miesiącu: 1) sprzątanie pomieszczeń archiwum, zakres: zamiatanie i mycie podłóg, usuwanie pajęczyn i kurzu. 4. Prace wykonywane 2 razy w roku: 1) pranie firan (12 szt. - 90 m2) i zasłon lekkich (12 szt. - 60 m2) w terminie do 30 kwietnia i 30 września; 2) mycie okien (45 szt.) i żaluzji w terminie do 30 kwietnia i 30 września. 5. Prace wykonywane raz w roku: 1) pranie wertikali w terminie do 30 kwietnia; 2) pranie tapicerki meblowej w terminie do 30 kwietnia; 3) czyszczenie wykładzin w terminie do 30 kwietnia. 6. Wymagane warunki: 1) po wykonaniu ww. czynności, obiekt winien być czysty, higieniczny i estetyczny; 2) wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu: tj. od godz. 15:15 do 20:00, z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach pracy Urzędu (13:00 - 15:15) i w obecności pracownika Urzędu; 3) materiały eksploatacyjne, tzn. środki czyszczące, piorące, dezynfekujące dobrej jakości, piasek i środki do utrzymania zimowego terenu oraz sprzęt niezbędny do wykonywania czynności objętych umową zapewni na własny koszt wykonawca; 4) osoby wykonujące usługę powinny posiadać wierzchnie ubranie stosowne do wykonywanej usługi wraz z widocznym identyfikatorem; 5) pracownicy wykonujący usługę powinni być przeszkoleni w zakresie przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 7. Usługa wykonywana będzie w dni robocze, w dniach pracy zamawiającego, nie później jednak niż do godziny 20:00 oraz w inne dni wolne od pracy, wyznaczone przez Naczelnika Urzędu z dwutygodniowym wyprzedzeniem (około 5 dni w roku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olsztyn.is.gov.pl/2806
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach