Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu

Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-044 Wrocław, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 372 37 28 , fax. 71 342 99 13
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17 15/17
    50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 372 37 28, fax. 71 342 99 13
    REGON: 02139554500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestawienie powierzchni do sprzątania: Powierzchnia wewnętrzna pozioma siedziby Zamawiającego DBG i TR we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15/17 - ok. 570 m2, Powierzchnia wewnętrzna pionowa siedziby Zamawiającego DBG i TR we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15/17: okna cztero - skrzydłowe - 36 sztuk wysokość 3,79 ( ok. 288 m2 ), żaluzje okienne 28 sztuk ok. 318 m2 Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego: Czynności wykonywane codziennie: Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych. Odkurzanie i mopowanie podłóg ( przy użyciu środków antystatycznych). Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci - worki o pojemności 35 l. Bieżące ścieranie kurzu z mebli, odkurzanie tapicerki meblowej, foteli. Zmywanie blatów biurek środkami konserwująco-myjącymi. Usuwanie odcisków palców z powierzchni szklanych, drzwi, framug i kontaktów. Czynności wykonywane raz w tygodniu i cyklicznie: Mycie parapetów okiennych ( raz w tygodniu) Mycie grzejników ( raz w miesiącu) Mycie sprzętu komputerowego ( w tym monitorów i klawiatur) oraz aparatów telefonicznych odpowiednimi środkami ( raz w miesiącu) Mycie okien dwa razy w roku. Pranie żaluzji okiennych ( raz w roku) Mycie żyrandoli i lamp ( 3 lampy szklane okrągłe, 6 plafonów i 81 Lamp sufitowych Raster, 18 lamp podwieszanych ( na jedną jarzeniówkę) - 2 razy w roku) Odkurzanie listew przypodłogowych (wg potrzeb) Przecieranie ram obrazów, lamp, żyrandoli ( wg potrzeb) Mycie koszy na śmieci ( wg potrzeb) Czyszczenie zabrudzeń na ścianach (wg potrzeb) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak, aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Czynności w zakresie sprzątania wykonywane będą przez wykonawcę jego środkami technicznymi i chemicznymi, tj. narzędzia, odkurzacze, szczotki, miotły, zmiotki, odzież ochronna, proszki, płyny, środki dezynfekująco - zapachowe, płyny antystatyczne itp. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności w godzinach pracy urzędu: w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 15.30 lub w innych godzinach, gdy zajdzie taka konieczność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną