Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 20 oraz w siedzibie Straży Miejskiej w budynku dworca PKP przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3.

Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 267 91 34 , fax. 32 267 91 34
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
    ul. 11 Listopada 20 20
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 267 91 34, fax. 32 267 91 34
    REGON: 00051556490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 20 oraz w siedzibie Straży Miejskiej w budynku dworca PKP przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot I zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego obejmujące m.in. codzienne sprzątanie (w dni powszednie, a w razie potrzeby w dni wolne od pracy) powierzchni biur i korytarzy magazynów i archiwów: a) sprzątanie powierzchni biur i korytarzy (mycie oraz konserwacja posadzek i podłóg) w tym: -opróżnianie i oczyszczenie koszy i innych pojemników, -mycie biurek, lamp stojących, wiszących, parapetów i kaloryferów, -mycie wszystkich mebli w tym krzeseł, szaf, stolików, biurek itp., -odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych, -dezynfekcja uchwytów w drzwiach szafek, telefonów środkami dezynfekującymi, b) mycie klatek schodowych, w tym: - mycie balustrady schodowej z dezynfekowaniem poręczy, c) mycie toalet, w tym: - mycie i dezynfekowanie kompleksów sanitarnych (armatury, brodzików, luster, muszli, WC, pisuarów), - mycie powierzchni wykafelkowanych oraz malowanych lakierem w pomieszczeniach sanitarnych, - mycie środkami dezynfekującymi ścian i drzwi kabin w toaletach, - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego (białego, w rolkach o rozmiarze - średnica wew. 6 cm średnica zew. 20 cm), papierowych ręczników (białych, pojedynczych, składanych, o wymiarach 25cm x12cm po złożeniu), mydła w dozownikach naściennych i stojących, odświeżaczy powietrza w żelu w pojedynczych opakowaniach oraz uzupełnianie płynu do mycia naczyń w dozownikach w pomieszczeniach socjalnych, - mycie wszystkich wejść oszklonych, - czyszczenie wycieraczek. 2. Kompleksowe utrzymanie czystości schodów zewnętrznych (wejście główne i boczne) i podjazdu dla niepełnosprawnych: - codzienne sprzątanie (zamiatanie, mycie, mycie poręczy, w okresie zimowym: odśnieżanie, likwidacja śliskości). 3. Wykonawca zobowiązuje się także do: a) mycia okien, tablic informacyjnych, prania firan co najmniej 4 razy w roku, b) mycia ścian panelowych co najmniej 2 razy w roku, c) czyszczenia żaluzji i rolet co najmniej 2 razy w roku, d) sprzątania po remontach, e) sprzątania magazynu Centrum Zarządzania Kryzysowego, f) sprzątania archiwum Urzędu, g) usuwania śmieci z okien na niskim parterze po zewnętrznej stronie budynku, h) mycie zewnętrznych żaluzji metalowych co najmniej 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i) mycie zewnętrznych daszków szklanych co najmniej 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym j) zapewnienia w ciągu 3 godzin obsługi w zakresie sprzątania w wyniku nie przewidzianych sytuacji awaryjnych (dotyczy również dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Ponadto w nieprzewidzianych sytuacjach powierzchnie wewnętrzne powinny być sprzątane niezwłocznie po zgłoszeniu takiej konieczności przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie będzie otrzymywać osoba nadzorująca ze strony Wykonawcy. 5. Należy zapewnić serwis dzienny w godzinach pracy Urzędu. Ponadto osoba wykonująca serwis dzienny ma cały czas przebywać w obiekcie. 6. Do mycia okien w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie istnieje konieczność stosowania technik specjalistycznych. 7. Zaleca się zapoznanie z budynkiem Urzędu Miejskiego w Będzinie. Zestawienie powierzchni objętych umową w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot II zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Straży Miejskiej w budynku dworca PKP w Będzinie obejmujące m.in. codzienne sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, magazynów itp: a) sprzątanie powierzchni biur i korytarzy, w tym: - mycie oraz konserwacja posadzek, podłóg oraz drzwi, - opróżnianie i oczyszczenie koszy i innych pojemników, - przetarcie biurek, lamp stojących, wiszących, parapetów i kaloryferów, - mycie wszystkich mebli w tym krzeseł, szaf, stolików, biurek itp. - przetarcie uchwytów w drzwiach szafek, wyłączników światła, telefonów środkami dezynfekującymi, - dezynfekcja słuchawek telefonicznych, b) mycie klatek schodowych w tym: - mycie balustrady schodowej z dezynfekowaniem poręczy, c) mycie toalet w tym: - mycie i dezynfekowanie kompleksów sanitarnych (armatury, brodzików, luster, muszli, WC, pisuarów), - mycie powierzchni wykafelkowanych i drzwi w pomieszczeniach sanitarnych, - przemycie środkami dezynfekującymi ścian i drzwi kabin w toaletach, - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego (KOLOR : biały 100% celuloza, rodzaj: w rolkach, średnica wew. 4 cm, średnica zew. 12 cm, komfort, łagodny dla skóry, ilość warstw: 2-warstwy), papierowych ręczników (kolor: biały, rodzaj: w rolkach, średnica wew.4,5cm, średnica zew. 14 cm, szerokość 24 cm, soft, łagodny dla skóry, ilość warstw : 1-warstwa), mydła, mydła w dozownikach naściennych, odświeżaczy powietrza w żelu w pojedynczych opakowaniach oraz uzupełnianie płynu do mycia naczyń w dozownikach w pomieszczeniach socjalnych, - mycie drzwi wejściowych. 2.Kompleksowe utrzymanie czystości przed wejściem do budynku Straży Miejskiej (powierzchnia 2,5m x 2,5m): - codzienne sprzątanie ( zamiatanie, mycie, w okresie zimowym: odśnieżanie, likwidacja śliskości). 3. Wykonawca zobowiązuje się także do: a) mycia okien, tablic informacyjnych, co najmniej 2 razy w czasie trwania umowy, b) zapewnienia w ciągu 3 godzin obsługi w zakresie sprzątania w wyniku nie przewidzianych sytuacji awaryjnych. 4.Ponadto w nieprzewidzianych sytuacjach powierzchnie wewnętrzne powinny być sprzątane niezwłocznie po zgłoszeniu takiej konieczności przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie będzie otrzymywać osoba nadzorująca ze strony Wykonawcy. Zestawienie powierzchni objętych umową w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Straży Miejskiej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA!!! 1. Dla Urzędu Miejskiego w Będzinie należy przyjąć taką liczbę dni roboczych, jaka wynika z kalendarza w danym miesiącu (bez sobót i niedziel i dni świątecznych). 2. W Straży Miejskiej praca jest trójzmianowa (7 dni w tygodniu). Osoba wykonująca prace porządkowe może po skończonej pracy obiekt opuścić. 3. Urząd Miejski w Będzinie jest czynny w poniedziałek od 7.30 do 17.00, wtorek - czwartek od 7.30 do 15.30, piątek od 7.30 do 14.00. 4. W budynku Straży Miejskiej usługę sprzątania należy wykonywać w godzinach popołudniowych od godz. 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach