Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp.

Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Mieszka I 33
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7256700, 095 7256796 , fax. 095 7202807
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
    ul. Mieszka I 33 33
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7256700, 095 7256796, fax. 095 7202807
    REGON: 00064627400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow-wlkp.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego Gorzowie Wlkp. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mieszka I 33, ul. Mieszka I 33a oraz ul. Jagiellończyka 13 (II piętro). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 5.Termin zapłaty do 21 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. 6.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 7.Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. 8.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. 9. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty (karty charakterystyki dla preparatów zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne oraz odpowiednie dokumenty dla preparatów dezynfekcyjnych sklasyfikowanych, jako wyroby medyczne (deklaracja zgodności), produkty biobójcze (pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych), oraz produkty lecznicze (pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego) na środki czyszczące i dezynfekujące, stwierdzające ich bezpieczeństwo. Wykonawca sam zapewni i sam będzie uzupełniać materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło). 10.W przypadku usług wykonywanych cyklicznie (mycie okien, pokrywanie powłoką akrylową itp.), Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Okręgowego wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy. 13. Czas wykonywania prac porządkowych: poniedziałek - piątek w godz. 15.30-21.30. Czas wykonywania prac nie może być krótszy niż od godziny 15.30 do godziny 21.30 każdego dnia wykonywania usługi, co będzie potwierdzane każdorazowo podpisem na liście osób wykonujących zamówienie, którą Wykonawca złoży w pierwszym dniu wykonywania usługi na każdej portierni w budynkach objętych zamówieniem 14.Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. takich jak mycie okien po godz.21.00 i w dni wolne od pracy, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z Inspektorem ds. gospodarczych Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp., a następnie ze służbami ochrony budynku. 15.Zamawiający wymaga, aby na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco). 16. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu listę swoich pracowników, wykonujących usługę na terenie Zamawiającego - posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli -poufne- wraz z numerem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego. Listę Wykonawca na bieżąco aktualizuje. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na własny teren pracownika nie wymienionego na liście przez Wykonawcę. Zamawiający na każdym etapie po podpisaniu umowy, może zażądać okazania dokumentów potwierdzających uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli -poufne- dla każdej osoby z listy przedstawionej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach