Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim ogłasza przetarg
- Adres: 73110 Stargard Szczeciński, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 787 431 , fax. 915 787 478
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim
ul. Wojska Polskiego 19
73110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 787 431, fax. 915 787 478
REGON: 32463600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie: przy ul. Wojska Polskiego 19, przy ul. Bogusława IV 25, ul. Płatnerzy 1 oraz budynku Zamiejscowego Wydziału w Pyrzycach przy ul. Staromiejskiej 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. .Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) na okres realizacji całej umowy. 20.Wykonawca przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pisemnych oświadczeń osób realizujących przedmiot zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie na umowę o pracę obejmować musi okres realizacji całego zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego. Wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z przedmiotem umowy (wykaz osób) będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób świadczących usługi sprzątania, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualny wykaz osób oraz załączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego potwierdzające zatrudnienie nowej osoby na umowę o pracę (oświadczenie). Podwykonawca przedstawia pisemny wykaz osób wraz z pisemnymi oświadczeniami tych osób, że są zatrudnione na umowę o pracę, przed przystąpieniem do realizacji czynności, do których zostały wyznaczone. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w SIWZ oraz odpowiednio w załącznikach do SWIZ nr 5. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA WSZYSTKICH BUDYNKÓW: Budynek przy ul. Wojska Polskiego17- 19 w Stargardzie – 1419,13 m2 Budynek przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie – 682,13 m2 Budynek przy ul. Płatnerzy 1 w Stargardzie – 300,00 m2 Budynek przy ul. Staromiejska 3 – Pyrzyce – 498,06 m2 RAZEM – 2899,32 m2 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO MYCIA OKIEN WSZYSTKICH BUDYNKÓW: Budynek przy ul. Wojska Polskiego 19 w Stargardzie – 313,39 m2 Budynek przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie – 136,00 m2 Budynek przy ul. Płatnerzy 1 w Stargardzie – 313,00 m2 Budynek przy ul. Staromiejska 3 – Pyrzyce – 119,80 m2 RAZEM – 882,19 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU
Dodano: 2024-04-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych
Dodano: 2023-11-21