Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie.

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 683 79 00 , fax. 12 683 79 01
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie
    ul. Cementowa 8 8
    31-983 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 683 79 00, fax. 12 683 79 01
    REGON: 00005637700020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie. WYKAZ PODSTAWOWYCH PRAC PORZĄDKOWYCH I CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH WYKONYWANIA W RAMACH USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI. I.W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1.świadczenia wszystkich usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń i innych elementów koniecznych do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje w szczególności w zakresie prac na wysokościach: 2.Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały, codzienny nadzór nad pracą osób sprzątających przez osobę funkcyjną kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy, wskazaną przez wykonawcę. 3.zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz przeciw pożarowych: 4.na wezwanie Zamawiającego przedłożenia do wglądu dowody zakupu środków oraz atesty na dostarczone środki higieny (mydło w płynie, wkłady zapachowe do WC, papier itp.) 5.każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu rozpoczęcia wykonywania czynności okresowych objętych niniejszym zamówieniem: 6.dobrania środków służących do sprzątania tak aby nie uszkodziły one mebli i urządzeń biurowych, wykładzin, wyposażenia toalet itp., a jednocześnie były skuteczne w działaniu i o przyjemnym zapachu 7.używania środków chemicznych i materiałów służących do świadczenia usług zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją producenta 8.posiadania koniecznego doświadczenia i profesjonalnych kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usług i zobowiązuje się do ich wykonania przy zachowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego 9.realizacji usług w dni robocze w godzinach od 14:00 do 22:00 10.codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich usterkach i uszkodzeniach: 11.zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego (w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, rozkładu pomieszczeń), o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. Osoby wykonujące usługi w ramach niniejszej umowy złożą przed rozpoczęciem ich realizacji oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. 12.przestrzegania na terenie obiektu, na którym wykonuje czynności objęte przedmiotową umową, wewnętrznych przepisów regulujących zasady ochrony obiektu, osób i mienia 13.ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób, podmiotów wykonujących w imieniu Wykonawcy jakiekolwiek czynności na terenie Instytutu, jak za swoje własne. 14.Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do zapewnienia minimalnej ilości pracowników niezbędnych do należytego wykonania Przedmiotu Umowy oraz ilości godzin, na które mają być zatrudnione. - Zamawiający wymaga: a)W siedzibie Oddziału Zamawiającego, adres ; ul. Cementowa 8 - min 5 (pięć) osób, wchodzące w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00, b)W siedzibie Terenowej Instytutu ul. Lipowa 3, min 3 (trzy) osoby wchodząca w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00, c)W zakresie utrzymania porządku wokół budynków przy ul. Cementowej 8 - 1 osoba na 1/2 etatu. 15.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego aktualizowania wykazu przy każdej zmianie osób skierowanych do realizacji Przedmiotu Umowy oraz do potwierdzania aktualnego wykazu na koniec każdego kwartału. 16.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej obsady ilościowej pracowników i osób nadzorujących bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp. 17.Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby realizujące Przedmiot Umowy posiadają aktualne wyniki badań lekarskich stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania czynności związanych z realizacją Przedmiotu Umowy. 18.Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego odsunięcia od realizacji Przedmiotu Umowy każdej osoby, która przez swój brak kwalifikacji, niewłaściwe zachowanie, naruszenie zasad bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego lub z innego powodu zagraża należytemu wykonaniu Przedmiotu Umowy lub wpływa na tworzenie niekorzystnego wizerunku Zamawiającego. 19.Wszelkie planowane zmiany personelu, będą zgłaszane przez Wykonawcę w formie pisemnej na co najmniej 2 dni przed planowaną zmianą osoby realizującej Przedmiot Umowy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, iż osoba kierowana do realizacji Przedmiotu Umowy spełnia wymagania określone w niniejszej Umowie oraz w SIWZ. Każda zmiana w powyższym zakresie wymaga zmiany Wykazu, o którym mowa w ust. 15 powyżej. II.Zakres prac objęty wynagrodzeniem umownym: a)W zakresie utrzymania porządku wewnątrz budynków 1.Zamiatanie i mycie na mokro podłóg - codziennie 2.Opróżnianie ze śmieci koszy wewnętrznych i popielniczek, oraz składowanie odpadów (segregacja)w wyznaczonych miejscach, wymiana worków plastikowych, opróżnianie pojemników niszczarek, wynoszenie śmieci - codziennie 3.Odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin podłogowych - codziennie 4.Oczyszczanie z kurzu: mebli, półek, biurek, krzeseł, parapetów - codziennie 5.Dezynfekcja pomieszczeń WC - codziennie 6.Mycie muszli ustępowych, umywalek, pisuarów, baterii, luster- codziennie 7.Mycie przeszkleń wewnętrznych i drzwi - codziennie 8.Codzienne mycie schodów wejściowych i tarasu 9.Codzienne mycie schodów wewnątrz budynków 10.Usuwanie pajęczyn -2x w miesiącu( w razie potrzeby) 11.Dwustronne mycie okien wraz z ościeżnicami i parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi - 2x w roku ( kwiecień-maj, wrzesień-październik) 12.Zakup i uzupełnianie środków higieny zapewniającej potrzeby pracowników (mydło antyalergiczne do rąk w płynie, papier toaletowy celulozowy co najmniej dwu warstwowy i ręczniki papierowe, preparaty do skutecznej dezynfekcji sanitariatów (kostki toaletowe z zawieszkami) oraz odświeżacze powietrza (typ aerozol): 13.Czyszczenie balustrad i poręczy - raz w tygodniu 14.Mycie lamperii kafelkowej w WC - 1 x w tygodniu 15.Mycie i dezynfekcja pojemników na śmieci - 1 x w tygodniu 16.Odkurzanie i mycie kaloryferów/paneli grzejnych - raz w miesiącu 17.Usunięcie kurzu z krat wentylacyjnych - raz w miesiącu 18. Mycie krat zewnętrznych w oknach - raz w miesiącu 19.Przecieranie odpowiednimi środkami urządzeń biurowych -2 x w miesiącu 20.Mycie drzwi oraz pionowych części mebli - 1 raz w tygodniu b)W zakresie utrzymania porządku wokół budynków 1.Sprzątanie i utrzymanie czystości wokół posesji przy budynkach Instytutu przy ul. Cementowej 8, o powierzchni 2432m2 Zakres usług obejmuje wykonywanie przez pracowników czynności porządkowych przez 5 dni w tygodniu, tj. zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń , w okresie jesiennym liści ,w okresie zimowym śniegu. Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usług utrzymania czystości ( porządkowo - czystościowych ) w tym m.in. sprzęt do zamiatania na terenach zewnętrznych, odśnieżania, jak również zapewni w tym okresie mieszankę piaskowo - solną do posypywania posesji w okresie opadów śniegu i gołoledzi. c)W zakresie pielęgnacji drzew, krzewów i zieleni - ul. Cementowa 8 1.pielęgnacji zieleni - koszenie trawników około 7 arów 2.wygrabianie liści i nieczystości z trawników 3.pielęgnacja krzewów ozdobnych - 1 ar Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania pielęgnacji zieleni , w tym m.in. sprzęt do koszenia trawy, wycinki drzew i krzewów, wąż ogrodniczy do podlewania krzewów Ul. Cementowa - powierzchnia do sprzątania - 3681 m2 Ul. Lipowa 3 - powierzchnia do sprzątania - 2 758 m2 Powierzchnia do sprzątania w poszczególnych budynkach jest podana w załącznikach. Wyposażenie sanitariatów 1.Zamawiający informuje, że w sanitariatach zainstalowane są niżej wymienione pojemniki: pojemnik na papier toaletowy firmy Merida okrągłe o średnicy 22 cm - 38szt. pojemnik na mydło w płynie firmy Merida o wymiarach 22x11 cm o pojemności 0,75 l - 38 szt. pojemnik na ręczniki papierowe firmy Merida o wymiarach 28x20 cm - 38 szt. 2.Wymagania Zamawiającego co do środków czystości używanych do wykonania usługi: należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia, zmywania danego rodzaju powierzchni: należy stosować środki posiadające odpowiednie atesty: 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonania usługi; w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni do czyszczonej, zmywanej powierzchni; 4.Wymagania co do środków czystości oraz higieny: papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany, miękki, do pojemników - rolka 19 cm papier ręcznikowy biały, jednowarstwowy, gofrowany do pojemników na ręczniki Mydło w płynie nie powodujące podrażnień, zawierające łagodne składniki myjące oraz aktywne substancje nawilżające i pielęgnujące skórę, pH - 5,5 - 7, zapach: każdy z wyłączeniem neutralnego, musi być zawarty wyciąg z substancji naturalnych typu: aloes, rumianek lub lawenda krążek dezynfekujący do spłuczki o działaniu przeciwbakteryjnym o zapachu morskim, leśnym lub kwiatowym. 5.Osoby sprzątające pomieszczenia biurowe zobowiązane są przy pobieraniu kluczy od sprzątanych pomieszczeń oraz ich zdawaniu, do wpisywania się do książki w portierni z zaznaczeniem godziny ich pobrania i zdania. 6.Podczas pracy każda z osób sprzątających pomieszczenia biurowe otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. 7.Po zakończeniu pracy w danym pokoju, każda osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien i odłączenia od kontaktów urządzeń elektrycznych z wyjątkiem komputerów, chłodziarek i faksów. 8.Kontrola czystości pomieszczeń biurowych będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne. 9.W ramach świadczenia usługi utrzymania porządku wokół obiektów Instytutu Wykonawca zobowiązany będzie do: codziennego sprzątania w godz. 5:00 - 9:00 terenu wokół budynków Zamawiającego (chodników, podjazdów, dziedzińców, wjazdów do garaży, parkingów), a które obejmować będzie: zamiatanie, usuwanie wszelkich nieczystości, błota, śniegu, grabienie liści, podlewania trawy, krzewów i kwiatów - w miarę potrzeb koszenia trawników - 2 razy w miesiącu, w okresie zimowym dodatkowo na bieżąco we wszystkie dni robocze, do: a.odśnieżania, posypywania piaskiem i środkami egzotermicznymi bezpiecznymi ekologicznie wszystkich ciągów pieszych, umożliwiających bezpieczne poruszanie się osób, a także odśnieżania powierzchni parkingowych w sposób umożliwiający parkowanie samochodów, tj. do godziny 7:00 - posypywanie piaskiem jak i środkami egzotermicznymi musi odbywać się z częstotliwością gwarantującą swobodne i bezpieczne poruszanie się ludzi oraz samochodów b.usuwania oblodzeń, zlodowaceń takich jak sople ze wszystkich elementów budynków Zamawiającego c. usuwania oblodzeń i zlodowaceń chodników, schodów itp. 10.Wykonawca świadczyć będzie usługę sprzątania używając własnego sprzętu i narzędzi, a także na własny koszt zapewni piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 11.Pojemniki na piasek zapewni Wykonawca. Zamawiający w poniższej tabeli przedstawia orientacyjne wielkości powierzchni ciągów pieszych oraz trawników przewidzianych odpowiednio do sprzątania i koszenia w ramach przedmiotu zamówienia. Lokalizacja - Oddział Instytutu przy ul. Cementowej 8 Powierzchnia ciągów pieszych m2 - 2432- place i drogi wewnątrz zakładu Koszenie trawników - 700 m2 Wskazane jest aby Wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiektach dotyczących sprzątania w celu zapoznania się z zakresem przedmiotowego zamówienia, który podlega przetargowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zatrudnienia pracowników u Zamawiającego na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach