Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 683 79 00 , fax. 12 683 79 01
- Data zamieszczenia: 2013-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie
ul. Cementowa 8 8
31-983 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 683 79 00, fax. 12 683 79 01
REGON: 00005637700020 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: Świadczenia wszystkich usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń i innych elementów koniecznych do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje w szczególności w zakresie prac na wysokościach; Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały, codzienny nadzór nad pracą osób sprzątających przez osobę funkcyjną kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy, wskazaną przez Wykonawcę. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem podstawowych zasad BHP ppoż., przy użyciu własnych środków czystości higieny, środków dezynfekcyjnych i własnego sprzętu koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Na wezwanie Zamawiającego przedłożenia do wglądu dowody zakupu środków oraz atesty na dostarczone środki higieny (mydło w płynie, wkłady zapachowe do WC, papier itp.) Zamawiający wymaga, aby oferowane środki do utrzymania czystości były nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadały atesty higieniczne PZH (Państwowego Zakładu Higieny) lub karty charakterystyki, dopuszczające je do stosowania na rynku polskim Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości o bezspornie dobrej jakości odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych pomieszczeń i nie gorszej jakości niż: Domestos, Ajax, Cif, Pronto, Cilit, Palmolive, Nivea, Jumbo, Regina, Zewa, Sidolux itp. Posiadania koniecznego doświadczenia i profesjonalnych kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usług i zobowiązuje się do ich wykonania przy zachowaniu należytej staranności określonej w art. 355 par. 2 kodeksu cywilnego; Realizacji usług w dni robocze w godzinach od 14:00 do 22:00 Codziennego informowania zamawiającego o wszelkich usterkach i uszkodzeniach; Odsunięcia na żądanie zamawiającego od pracy osób nie wypełniających wg zamawiającego należycie obowiązków, Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności zamawiającego (w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, rozkładu pomieszczeń), o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. Osoby wykonujące usługi w ramach niniejszej umowy złożą przed rozpoczęciem ich realizacji oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Przestrzegania na terenie obiektu, na którym wykonuje czynności objęte przedmiotową umową, wewnętrznych przepisów regulujących zasady ochrony obiektu, osób i mienia, Ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób, podmiotów wykonujących w imieniu wykonawcy jakiekolwiek czynności na terenie instytutu, jak za swoje własne. Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat ISO9001 lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. Zakres prac objęty wynagrodzeniem umownym: W zakresie utrzymania porządku wewnątrz budynków Zamiatanie i mycie na mokro podłóg - codziennie Opróżnianie ze śmieci koszy wewnętrznych i popielniczek, oraz składowanie odpadów (segregacja)w wyznaczonych miejscach, wymiana worków plastikowych, opróżnianie pojemników niszczarek, wynoszenie śmieci - codziennie Odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin podłogowych - codziennie Oczyszczanie z kurzu: mebli, półek, biurek, krzeseł, parapetów - codziennie Dezynfekcja pomieszczeń WC - codziennie Mycie muszli ustępowych, umywalek, pisuarów, baterii, luster- codziennie Mycie przeszkleń wewnętrznych i drzwi - codziennie Codzienne mycie schodów wejściowych i tarasu Codzienne mycie schodów wewnątrz budynków Usuwanie pajęczyn -2x w miesiącu( w razie potrzeby) Mycie okien-2x w roku ( kwiecień-maj, wrzesień-październik) Zakup i uzupełnianie środków higieny zapewniającej potrzeby pracowników (mydło antyalergiczne do rąk w płynie, papier toaletowy celulozowy co najmniej dwu warstwowy i ręczniki papierowe, preparaty do skutecznej dezynfekcji sanitariatów (kostki toaletowe z zawieszkami) oraz odświeżacze powietrza (typ aerozol), Czyszczenie balustrad i poręczy - raz w tygodniu Mycie lamperii kafelkowej w WC - 1 x w tygodniu Mycie i dezynfekcja pojemników na śmieci - 1 x w tygodniu Odkurzanie i mycie kaloryferów/paneli grzejnych - raz w miesiącu Usunięcie kurzu z krat wentylacyjnych - raz w miesiącu Mycie krat wewnętrznych w oknach - raz w miesiącu Przecieranie odpowiednimi środkami urządzeń biurowych -2 x w miesiącu Mycie drzwi oraz pionowych części mebli - 1 raz w tygodniu W zakresie utrzymania porządku wokół budynków Sprzątanie i utrzymanie czystości wokół posesji przy budynkach Instytutu przy ul. Cementowej 8, o powierzchni 2432m2 Zakres usług obejmuje wykonywanie przez pracowników czynności porządkowych przez 5 dni w tygodniu, tj. zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń / w okresie jesiennym liści ,w okresie zimowym śniegu./ Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usług utrzymania czystości / porządkowo - czystościowych / w tym m.in. sprzęt do zamiatania na terenach zewnętrznych, odśnieżania, jak również zapewni w tym okresie mieszankę piaskowo - solną do posypywania posesji w okresie opadów śniegu i gołoledzi. W zakresie pielęgnacji drzew, krzewów i zieleni - ul. Cementowa 8 pielęgnacji zieleni - koszenie trawników około 5 arów wygrabianie liści i nieczystości z trawników pielęgnacja krzewów ozdobnych - 1 ar Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania pielęgnacji zieleni / w tym m.in. sprzęt do koszenia trawy, wycinki drzew i krzewów, wąż ogrodniczy do podlewania krzewów/ Ul. Cementowa - powierzchnia do sprzątania - 3681,- m2 Ul. Lipowa 3 - powierzchnia do sprzątania - 2 669,-m2 Powierzchnia do sprzątania w poszczególnych budynkach jest podana w załącznikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW.271.12.2016 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów oraz dostarczanie środków higienicznych w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni ogólnodostępnych, sal wykładowych i pomieszczeń biurowych w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach Urzędu Gminy Raciechowice i budynkach szkolnych Gminy Raciechowice
Dodano: 2016-07-04 - Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ Świadczenie usług porządkowo-czystościowych.
Dodano: 2016-06-24 - Usługi kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, jak też wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego
Dodano: 2016-06-15 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-16 - Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług sprzątania dla Zespołu Ekonomiki Oświaty w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jednostek
Dodano: 2016-03-30 - KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA: POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, POMOCNICZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW PRZED BUDYNKAMI PARKINGÓW WRAZ Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OKRĘGU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOWIE
Dodano: 2016-03-22