Przetargi.pl
Kompleksowe usługi w zakresie prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi w zakresie prania i dzierżawy bielizny szpitalnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania bielizny szpitalnej. Usługa prania obejmuje pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, czyszczenie na sucho, prasowanie, krochmalenie, naprawy krawieckie, segregacja, pakowanie, odbiór i dostarczanie z załadunkiem i rozładunkiem bielizny Zamawiającego oraz wydzierżawionej od Wykonawcy. 2. Asortyment prania: poszwy, poszewki, prześcieradła płócienne, prześcieradła frote, podkłady nieprzemakalne, pokrowce na materac, ręczniki, prześcieradła kąpielowe frote, pokrowce na wózki, worki płócienne, obrusy, serwety, ściereczki do naczyń, bluzy lekarskie i kuchenne, spodnie lekarskie i kuchenne, spódnice lekarskie, fartuchy płócienne, koce, kołdry, poduszki, firany, zasłony, ścierki łazienkowe, materace. 3. W ramach dzierżawy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w nową dotychczas nie używaną bieliznę pościelową i ręczniki w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy pranie w ilości: a). 46 000 kg bielizny szpitalnej i kuchennej; b). 148 000 kg bielizny dzierżawionej. Podana przez Zamawiającego ilość prania jest wielkością szacunkową w oparciu o ilości prania z lat poprzednich. 5. Warunki realizacji usługi: a). Wykonawca na czas trwania umowy wyposaży Zamawiającego w bieliznę szpitalną zgodną z opisem i w ilościach zawartych w zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 4. Zamawiający wymaga wymiany zużytego eksploatacją asortymentu bielizny na nowy. Nie dotyczy to rzeczy uszkodzonych z winy Zamawiającego; b). wyposażenie w bieliznę będzie nieodpłatne, a rozliczenie jego wartości nastąpi w ramach świadczonej usługi prania. Dostarczona pościel i ręczniki będą wyprane i trwale oznakowane; c). Zamawiający dopuszcza dostarczenie bielizny w dwóch partiach z czego pierwsza ilościowo nie będzie mniejsza niż w zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 5, a jej dostarczenie nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia obowiązywania Umowy. Pozostały asortyment - zał. nr 1 do SIWZ - kolumna nr 6 - dostarczony będzie nie później niż w terminie 90 dni od dnia obowiązywania Umowy; d). pranie bielizny szpitalnej oraz dezynfekcja komorowa odbywać się będzie w pralni Wykonawcy. e). Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wykonanie usługi prania w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Inspekcji Pracy; f). Zamawiający wymaga pozytywnej opinii właściwego inspektora sanitarnego dopuszczającego pralnię do świadczenia usług pralniczych w ZOZ. Opinia musi potwierdzić stosowanie pełnej bariery higienicznej i funkcjonowanie komory dezynfekcyjnej; g). Wykonawca zobowiąże się do prania i dezynfekcji przedmiotu zamówienia przy użyciu metod i środków dostosowanych do asortymentu oraz zgodnych z wymogami technologicznymi w celu zapewnienia właściwej jakość prania nie powodującej zmiany jej wyglądu i przyspieszonego zużycia bielizny. W procesie prania i odplamiania nie będą stosowane środki agresywne, odbarwiające i niszczące tkaniny (chlor i jego związki); h). Wykonawca w procesie prania będzie stosował dezynfekcję termiczno/chemiczną środkami dopuszczonymi do obrotu ( atest PZH) o spektrum działania wymaganym w ZOZ; i). Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania warunków prania określonych przez producenta bielizny; j). odbiór bielizny brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 2 razy w tygodniu: we wtorki i czwartki w godzinach 7:00 - 13:00 (w wyjątkowych sytuacjach częściej), z czterech odrębnych magazynów na terenie Zamawiającego; k). transport (wraz z rozładunkiem i załadunkiem) odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego siłami i środkami transportu. Transport odbywać się będzie osobnymi samochodami lub w oddzielnych komorach załadunkowych dla brudnej i czystej bielizny; l). samochód transportujący czystą bieliznę będzie poddawany przynajmniej raz w miesiącu badaniom czystości bakteriologicznej komór załadunkowych, a kopia wyniku przesłana będzie do Zamawiającego; m). podczas transportu do Zamawiającego bielizna czysta zabezpieczona będzie w podwójne opakowania (jednorazowe) posiadające atesty Państwowego Instytutu Higieny. Zabezpieczenie zewnętrzne (transportowe) będzie usunięta przed magazynem czystej bielizny; n). bielizna brudna przygotowana do prania będzie posegregowana i zapakowana w opakowania (worki) dostarczone przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość opakowań foliowych lub płóciennych około 120 litrowych do transportu brudnej bielizny. Bielizna zanieczyszczona materiałem biologicznym (skażona) będzie pakowana oddzielnie w worki koloru czerwonego; o). liczenie bielizny odbywać się będzie w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego i osobę upoważnioną przez Wykonawcę; p). ważenie bielizny odbywać się będzie po zakończeniu procesu prania i suszenia. Waga w kg będzie zapisana i podpisana przez osobę odpowiedzialną za realizację usługi. Podpisane dokumenty przekazania z każdego miesiąca będą stanowić podstawę do rozliczeń ilościowych i finansowych między Stronami; q). realizacja usługi określonej jako -pilna- będzie wykonywana w ciągu 48 godzin od momentu wydania bielizny do prania; r). bielizna będzie maglowana pojedynczo oraz poskładana w sposób ustalony z Zamawiającym - asortyment uszkodzony będzie oznaczony i pakowany oddzielnie; s). bielizna czysta będzie posegregowana wg asortymentu i koloru oraz zapakowana w jednorazowe opakowania nie cięższe niż 6 kg; t). bielizna dostarczona do Zamawiającego będzie każdorazowo oceniana pod względem ilości i jakości wykonania usługi ( czystości i zapachu); u). Wykonawca na koszt własny, raz w miesiącu (nie później niż 10 dnia kolejnego miesiąca) ma obowiązek dostarczać Zamawiającemu kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w pralni Wykonawcy i potwierdzonych przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną . Dokumenty potwierdzać mają skuteczność prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej (np: prześcieradła, ręcznika) , bielizny kuchennej (np: fartucha, obrusa) oraz czystości komory załadunkowej transportującej czystą bieliznę; v). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli warunków prania i transportu bielizny bez uprzedzenia Wykonawcy oraz wglądu do monitoringu czystości pralni i skuteczności działania komór dezynfekcyjnych; w). Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowe stwierdzenie niewłaściwej jakości wykonania usługi lub braki ilościowe, bezpośrednio po odbiorze upranych rzeczy a Wykonawca winien tę reklamację niezwłocznie rozpatrzyć; x). nieprawidłowości zawarte w reklamacji należy sprostować w ciągu 14 dni od złożenia dokumentu reklamacji. Reklamacja niezrealizowana w podanym terminie będzie podstawą do zerwania umowy z Wykonawcą; y). Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za asortyment bielizny Zamawiającego zniszczony lub zagubiony podczas wykonywania usługi. Wartość brakującego lub zniszczonego asortymentu będzie odliczona z faktury wystawionej przez Wykonawcę wg cen aktualnie obowiązujących na rynku; z). Zamawiający dopuszcza wyrównanie strat wynikających z winy Wykonawcy w formie dostarczenia nowego (nie gorszego jakościowo) asortymentu bielizny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach