Sąd Rejonowy w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 28
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 616-33-47 w. 181, 75-86-181 , fax. 32 7586-191
- Data zamieszczenia: 2011-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jaworznie
ul. Grunwaldzka 28 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 32 616-33-47 w. 181, 75-86-181, fax. 32 7586-191
REGON: 00032277800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Jaworznie wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający wymaga utrzymania czystości i porządku poprzez wykonywanie prac, które podzielono na: - wykonywane codziennie, - wykonywane cyklicznie, - wykonywane przynajmniej dwa razy do roku. Do prac wykonywanych codziennie Zamawiający zalicza: -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru, a następnie wynoszenie ich zawartości do kontenerów na zewnątrz budynku oraz bieżące ich uzupełnianie w worki foliowe, -odkurzanie wykładzin (w tym w ciągach komunikacyjnych), mebli tapicerowanych oraz windy, -zamiatanie i mycie na mokro schodów, poręczy i balustrad na klatkach schodowych, -zamiatanie i mycie na mokro wszystkich powierzchni podłogowych, windy, wycieranie kurzu (z ławek, listew ozdobnych na korytarzach, mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów i godeł, parapetów okiennych, aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek oraz innego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych), mycie punktów przeszklonych (punkt kasowy, ochrona), -utrzymywanie czystości w pomieszczeniach socjalnych wraz z bieżącym uzupełnianiem środków (płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe) oraz w razie potrzeby mycie: naczyń, ekspresu do kawy i lodówek, -utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącym uzupełnianiem w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe), -codzienne mycie kafelek i czyszczenie drzwi w toaletach oraz czyszczenie luster i baterii umywalkowych, -czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki papierowe i papier toaletowy, suszarek do rąk oraz koszy na śmieci, -bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń, -opróżnianie popielnic (w tym czyszczenie i mycie), wynoszenie makulatury i pozostałych opakowań, -utrzymanie czystości przy wejściu do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, -zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach, -codzienne zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem, solą chodników wokół budynku, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu oraz utrzymywanie czystości na terenie śmietnika, -grabienie liści i usuwanie śniegu z parkingu, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu. Zakres czynności porządkowych obejmuje także utrzymanie w czystości sprzętu przeciwpożarowego. Do prac wykonywanych cyklicznie Zamawiający zalicza prace wykonywane : - co najmniej raz na tydzień czyszczenie drzwi w pokojach, na korytarzach, mycie drzwi wejściowych, - co najmniej raz na tydzień konserwacja mebli odpowiednimi preparatami, - raz w miesiącu utrzymanie w czystości powierzchni pionowych (okładziny ścienne), - co najmniej raz na kwartał mycie kaloryferów, - w miarę potrzeb - podlewanie kwiatów, na zewnątrz: koszenie trawy, usuwanie chwastów i suchych gałęzi z drzew. Do prac wykonywanych przynajmniej dwa razy do roku Zamawiający zalicza: - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) należy wykonać mycie wszystkich okien, futryn, parapetów zewnętrznych z blachy oraz mycie od strony wewnętrznej przeszklonych części w klatkach schodowych budynku, - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) - pranie wykładzin, wycieraczek w ciągach komunikacyjnych, - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) - konserwacja schodów i podłóg z PCV, gresu płytek ceramicznych i terakoty specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża, oraz podłóg z deski barlineckiej. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt w każdym obiekcie bezpłatny dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody. Zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń. Zapłaci za wywóz śmieci z kontenerów, w razie konieczności zapłaci za wywóz liści do utylizacji oraz za wywóz śniegu. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia się w niezbędne narzędzia oraz sprzęt (w tym do odśnieżania), odzież ochronną i roboczą, środki czystości, środki dezynfekujące, artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe, papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), piasek, sól itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie, dobrych jakościowo, gwarantujących wysoki poziom usługi sprzątania. Ponadto zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, innych procedur w tym zakresie obowiązujących na terenie budynków i pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzno.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach biurowych i magazynowych oraz w pomieszczeniach socjalnych hal produkcyjnych Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie: sierpień 2016r. - do lipiec 2019r.
Dodano: 2016-06-24 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-05-09 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-05-05 - Przetarg nieograniczony na zabezpieczenie podłóg typu Tarkett ( np. Megalit, Emitent ) i inne oraz czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego, przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii KCO PN 24 2016
Dodano: 2016-04-29 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-04-14 - wykonywanie usług w zasobach TBS polegających na utrzymaniu czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych oraz przyległych terenach zielonych, usług koszenia trawy i przycinania żywopłotów, usługi zakupu i wymiany żarówek; zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności
Dodano: 2016-04-12 - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Żorach z siedzibą w Żorach oraz usługa pracownika gospodarczego realizującego zadania w budynku i posesji siedziby Zamawiającego
Dodano: 2016-01-22 - Usługi sprzątania obiektu Centrum Nowych Technologii. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/42/EO
Dodano: 2015-12-18 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych szpitala w Pilchowicach , nr spr. 18/ZP/2015
Dodano: 2015-12-03 - Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach
Dodano: 2015-12-02