Przetargi.pl
Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Jaworznie wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.

Sąd Rejonowy w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 28
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 616-33-47 w. 181, 75-86-181 , fax. 32 7586-191
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jaworznie
    ul. Grunwaldzka 28 28
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 32 616-33-47 w. 181, 75-86-181, fax. 32 7586-191
    REGON: 00032277800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Jaworznie wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga utrzymania czystości i porządku poprzez wykonywanie prac, które podzielono na: - wykonywane codziennie, - wykonywane cyklicznie, - wykonywane przynajmniej dwa razy do roku. Do prac wykonywanych codziennie Zamawiający zalicza: -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru, a następnie wynoszenie ich zawartości do kontenerów na zewnątrz budynku oraz bieżące ich uzupełnianie w worki foliowe, -odkurzanie wykładzin (w tym w ciągach komunikacyjnych), mebli tapicerowanych oraz windy, -zamiatanie i mycie na mokro schodów, poręczy i balustrad na klatkach schodowych, -zamiatanie i mycie na mokro wszystkich powierzchni podłogowych, windy, wycieranie kurzu (z ławek, listew ozdobnych na korytarzach, mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów i godeł, parapetów okiennych, aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek oraz innego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych), mycie punktów przeszklonych (punkt kasowy, ochrona), -utrzymywanie czystości w pomieszczeniach socjalnych wraz z bieżącym uzupełnianiem środków (płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe) oraz w razie potrzeby mycie: naczyń, ekspresu do kawy i lodówek, -utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącym uzupełnianiem w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe), -codzienne mycie kafelek i czyszczenie drzwi w toaletach oraz czyszczenie luster i baterii umywalkowych, -czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki papierowe i papier toaletowy, suszarek do rąk oraz koszy na śmieci, -bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń, -opróżnianie popielnic (w tym czyszczenie i mycie), wynoszenie makulatury i pozostałych opakowań, -utrzymanie czystości przy wejściu do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, -zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach, -codzienne zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem, solą chodników wokół budynku, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu oraz utrzymywanie czystości na terenie śmietnika, -grabienie liści i usuwanie śniegu z parkingu, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu. Zakres czynności porządkowych obejmuje także utrzymanie w czystości sprzętu przeciwpożarowego. Do prac wykonywanych cyklicznie Zamawiający zalicza prace wykonywane : - co najmniej raz na tydzień czyszczenie drzwi w pokojach, na korytarzach, mycie drzwi wejściowych, - co najmniej raz na tydzień konserwacja mebli odpowiednimi preparatami, - raz w miesiącu utrzymanie w czystości powierzchni pionowych (okładziny ścienne), - co najmniej raz na kwartał mycie kaloryferów, - w miarę potrzeb - podlewanie kwiatów, na zewnątrz: koszenie trawy, usuwanie chwastów i suchych gałęzi z drzew. Do prac wykonywanych przynajmniej dwa razy do roku Zamawiający zalicza: - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) należy wykonać mycie wszystkich okien, futryn, parapetów zewnętrznych z blachy oraz mycie od strony wewnętrznej przeszklonych części w klatkach schodowych budynku, - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) - pranie wykładzin, wycieraczek w ciągach komunikacyjnych, - dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) - konserwacja schodów i podłóg z PCV, gresu płytek ceramicznych i terakoty specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża, oraz podłóg z deski barlineckiej. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt w każdym obiekcie bezpłatny dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody. Zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń. Zapłaci za wywóz śmieci z kontenerów, w razie konieczności zapłaci za wywóz liści do utylizacji oraz za wywóz śniegu. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia się w niezbędne narzędzia oraz sprzęt (w tym do odśnieżania), odzież ochronną i roboczą, środki czystości, środki dezynfekujące, artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe, papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), piasek, sól itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie, dobrych jakościowo, gwarantujących wysoki poziom usługi sprzątania. Ponadto zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, innych procedur w tym zakresie obowiązujących na terenie budynków i pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzno.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach