Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
- Data zamieszczenia: 2020-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 219
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
REGON: 71158670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2020r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2020r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo – Mostowej w Mińsku Mazowieckim następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem ciężarowym o ładowności do 10Mg o niskiej skrzyni ładunkowej, z hakiem do zaczepu oczkowego do skrapiarki, remontera (minimalna ładowność 5Mg) – 350 godz. 2) Usługi samochodem wywrotką (trójstronny wywrot) o ładowności powyżej 12Mg do współpracy z koparko-ładowarką – 850 godz. 3) Usługi samochodem wywrotką (z napędem min. na dwie osie) o ładowności powyżej 20Mg do współpracy z koparko-ładowarką – 100 godz. 4) Usługi równiarką o mocy min. 100KM – 150 godz. 5) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie poboczy dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 50 km. 6) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie poboczy z wewnętrzną i zewnętrzną skarpą rowu oraz zieleńcem za rowem dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 30 km, 7) Usługi zagęszczania poboczy walcem samojezdnym wibracyjnym minimum 5 ton, średnia szerokość pobocza 1,2m – 50 godz. 8) Usługi koparko – ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 850 godz. Zadanie 2: Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2020r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo – Mostowej w Stanisławowie następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem ciężarowym o ładowności do 10 Mg z niską skrzynią załadunkową, z hakiem do zaczepu oczkowego do skrapiarki, remontera - minimalna ładowność 5 Mg – 400 godz. 2) Usługi samochodem wywrotką o ładowności powyżej 12 Mg do współpracy z koparko-ładowarką – 400 godz. 3) Usługi równiarką o mocy min. 100KM – 150 godz. 4) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie poboczy dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 400 km. 5) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie poboczy z wewnętrzną i zewnętrzną skarpą rowu oraz zieleńcem za rowem dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 70 km. 6) Usługi zagęszczania poboczy walcem samojezdnym wibracyjnym 8 ton, średnia szerokość pobocza 1,2m – 40 godz. 7) Usługi koparko – ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 300 godz. 8) Usługi koparką obrotową na podwoziu kołowym o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 150 godz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia wszystkich operatorów samochodów i sprzętu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 4.2. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 4.1., które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę wraz z podaniem numerów rejestracyjnych pojazdu (a w przypadku braku - rodzaju sprzętu), który będzie obsługiwany przez danego pracownika, w terminie dwóch dni od dnia podpisania umowy. 4.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.2., w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w 4.1. czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w 4.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zawiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar czasu pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w 4.1., zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz RODO, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasy pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 4.5. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w 4.1. czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 4.6. Niedopełnienie obowiązku określonego w 4.1. oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w 4.4., skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 7 ust. 1 pkt 1) lit. d) i e) istotnych postanowień umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2021r.
Dodano: 2021-02-26 - Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2021r.
Dodano: 2020-12-22 - Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Dodano: 2020-04-30 - Usługa wywozu urobku z miejsca awarii wodociągowych, zasypanie wykopu i odtworzenie nawierzchni
Dodano: 2020-04-08 - Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Dodano: 2019-05-13 - Wynajem środków transportowych do przewozu maszyn budowlanych
Dodano: 2019-03-12 - Wywóz urobku z miejsca awarii wodociągowej przywóz piasku i tłucznia, zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem oraz naprawy nawierzchni po awariach i pracach planowych związanych z eksploatacją sieci wodociągowej
Dodano: 2019-01-28 - Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2019r
Dodano: 2019-01-21 - Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Dodano: 2018-05-16 - Usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2018r.
Dodano: 2018-01-23