Urząd Skarbowy w Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49-305 Brzeg, ul. Składowa 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 40 05 201 , fax. 07740 05 202
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Brzegu
ul. Składowa 2 2
49-305 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 40 05 201, fax. 07740 05 202
REGON: 53055383000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości siedziby Urzędu Skarbowego w Brzegu przy ul. Składowej 2 wraz z posesją należącą do Urzędu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości siedziby Urzędu Skarbowego w Brzegu przy ul. Składowej 2 wraz z posesją należącą do Urzędu, w tym usługi konserwacji zieleni w okresie letnim, a w okresie zimowym odśnieżanie parkingu, dróg dojazdowych, chodników, usuwanie gołoledzi - w terminie od dnia 01.07.2009r. do dnia 30.06.2011r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, f) spełniają warunki określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów. 2. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania opisany w art.24 ust. 1 pkt.1-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (art.24 ust.2 pkt.3 Pzp) 6. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (w przypadku spółki jawnej zaświadczenie z Urzędu Skarbowego powinno być wystawione na spółkę), oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia przez Wykonawcę następujące dokumenty: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (środki transportowe, urządzenia do odśnieżania, konserwacji zieleni, drzew i krzewów, sprzęt techniczny do odkurzania, prania wykładzin i tapicerki itp.), jakimi dysponuje wykonawca. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia przez Wykonawcę następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1-4 ustawy zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 5/2014/U
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług porządkowych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Krapkowicach
Dodano: 2013-12-11 - OL-251/PN/3/13
Dodano: 2013-12-11 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: Opolu przy ul. 1 Maja 6, Oleśnie przy ul. Rynek 20, Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 3 zadania częściowe. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP-016/II/ 151/2013/U
Dodano: 2013-12-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W NYSIE
Dodano: 2013-12-09 - Obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2014 roku
Dodano: 2013-12-02 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH I SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2013-11-19 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U
Dodano: 2012-11-28 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Dodano: 2012-11-21 - OL-251/PN/1/12
Dodano: 2012-11-08