Przetargi.pl
Kompleksowe usługi pralnicze (pranie bielizny szpitalnej)

ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Dietla 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Dietla 5
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 000297951
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi pralnicze (pranie bielizny szpitalnej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jestKompleksowa usługa pralnicza, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Specyfikację usługi zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji („Formularz cenowy”) oraz załącznik nr 1.2 „Szczegółowy opis przedmiotu usługi”. 2. Termin realizacji usługi - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (umowa zostanie zawarta na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny.3. Pozostałe warunki zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia „Projektowane postanowienia umowy”.4. Usługa musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu cenowym i opisie przedmiotu usługi – tj. we wzorach załączników nr 1.1 i 1.2 do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 108 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa nastę¬pu¬ją¬ce warunki w zakresie:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:– Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum100 000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia;2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:- wykazanie się wykonaniem lub wy¬ko¬ny¬wa¬niem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na kompleksowej usłudze pralniczej dla placówek służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 80 000, 00 zł brutto;- posiadaniem odpowiednich środków transportu zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu usługi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykonawca posiada co najmniej dwa samochody w celu wykonania zamówienia publicznego przystosowanymi do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach