Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48957482011 , fax. +48957482711
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpitalna 10
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. +48957482011, fax. +48957482711
REGON: 000310249 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-miedzychod.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD 1. Kompleksowe usługi pralnicze świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegają na: a) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej, obszyć parawanów, zasłon prysznicowych, materiałów do sprzątania (nakładki na mopy); b) praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, pidżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej, ubrań roboczych – mundurków; c) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami; d) czyszczeniu chemicznym odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu; e) dezynfekcji chemicznej i termicznej; f) suszeniu; g) maglowaniu; h) prasowaniu; i) sortowaniu; j) składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej; k) pakowaniu; l) transporcie od i do Zamawiającego. 2. Usługa pralnicza odbywać się będzie na terenie pralni Wykonawcy. 3. Odbiór brudnej bielizny i dostarczenie czystej bielizny oraz innego asortymentu odbywać się będzie od godz. 8:00 do 9:00 co najmniej trzy razy w tygodniu ze Szpitala w Międzychodzie w ilości około 2600 kg miesięcznie (Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i dostarczenia przedmiotu usług własnym transportem). 4. Wykonawca zapewni organizacyjnie zachowanie stałości i ciągłości usług - w dniach wolnych od pracy pralni Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia ilościowego pościeli zastępczych na własny koszt w ilościach, wynikających z niezrealizowanej na skutek dni wolnych od pracy części usługi. 5. Przewóz bielizny zdezynfekowanej, czystej i wymaglowanej wykonywany jest przez Wykonawcę własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 6. Środki transportu wykorzystywane do przewozu przedmiotu zamówienia będą dezynfekowane w sposób zgodny z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres trwania umowy 1 wózka transportowego do składowania czystej bielizny i odzieży, z możliwością swobodnego wjazdu do pomieszczenia z drzwiami o szerokości 90cm. 8. Wykonawca odpowiada za właściwy stan sanitarny wypranej bielizny i innego asortymentu: a) bielizna skażona, stanowiąca zagrożenie dla zdrowia pracowników ma być przewożona w oddzielnych specjalnie znakowanych opakowaniach; b) bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi być zabezpieczona workami foliowymi, a dodatkowo w pojemnikach zamkniętych lub workach płóciennych przeznaczonych do przewozu bielizny; bielizna czysta winna być posortowana w ww. pojemnikach/workach według nazw jednostek SPZOZ Międzychód; 9. Wykonawca zobowiązany jest do opisu technologii prania (t.j. bariera higieniczna) z podziałem na strefę brudną i strefę czystą z uwzględnieniem: - przebiegu procesu prania, - wykazu stosowanych środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych w szpitalnictwie i posiadające stosowne atesty Państwowego Zakładu Higieny, Instytutu Matki i Dziecka, - środki piorące do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej musza posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inną równoważną np. Centrum Zdrowia Dziecka, - sposobu dozowania i nadzoru dozowania środków piorących i dezynfekujących, - sposobu postepowania z bielizną zakażoną materiałem zakaźnym, - sposobu postępowania z asortymentem, który należy zdezynfekować, a którego nie można poddać dezynfekcji w procesie prania wodnego t.j. materace, poduszki, koce, kołdry, - sposobu pakowania bielizny czystej, jej znakowania i transportu wraz z opisem sposobu odbioru bielizny brudnej, - wzorów dokumentów odbioru bielizny z podziałem na ilości wagowe i asortyment stosowanych przez Wykonawcę. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, t.j. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ Międzychód. Uwaga! Ilość kg wyszczególniona w formularzu ofertowym stanowi szacunkową uśrednioną na okres 24 m-cy ilość asortymentu podlegającą usługom pralniczym, będącym przedmiotem zamówienia. Wymagane warunki dla kompleksowych usług pralniczych świadczonych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego /na wezwanie Zamawiającego/: a) zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a w przypadku braku konieczności przedstawienie ww. dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają takiego obowiązku i decyzji właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania, dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych; b) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę ważnych atestów, dotyczących stosowania środków potwierdzających zakres działania środka dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy i sporobójczy, wystawione przez zakład, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np. PZH i na każde żądanie Zamawiającego przedłożenie go do wglądu Zamawiającego; c) pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inna równoważna np. Centrum Zdrowia Dziecka do środków piorących bieliznę noworodkową, niemowlęcą i dziecięcą; d) oświadczenie o stosowaniu preparatów piorących i dezynfekcyjnych, przeznaczonych do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej; e) oświadczenie o wdrożonych standardach, instrukcjach i procedurach postępowania, ograniczających potencjalne ryzyko zakażeń ze szczególnym uwzględnieniem: - zasad postępowania przy przyjęciu i transporcie bielizny brudnej (segregacja, sortowanie, ochrona personelu), - zasad postępowania przy przyjęciu i transporcie bielizny zakaźnej (lub potencjalnie zakaźnej) tzn. środki transportu, pojemniki, - higieny i ochrony osobistej pracowników (higiena rąk, zasady stosowania odzieży ochronnej i innych środków ochrony osobistej), - procedur mycia i dezynfekcji środków transportu i sprzętu (np. kontenerów), wykorzystywanego podczas transportu bielizny, - zasad postępowania w przypadkach awaryjnych, np. nieszczęśliwy wypadek podczas transportu bielizny brudnej; f) opis szczegółowego procesu technologicznego oraz warunków procesu prania i dezynfekcji bielizny, a w szczególności technologii prania: - bielizny operacyjnej, - bielizny zabrudzonej wydalinami i wydzielinami, - odzieży roboczej, - bielizny pozostałej, w tym skażonej i potencjalnie skażonej z uwzględnieniem czasu poszczególnych etapów technologicznych; g) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich postaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załącznikach nr 2 oraz nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 i 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć również następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) Ofertę Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie usługi prania wraz z uzupełnianiem ilości bielizny szpitalnej (dzierżawą) oraz jej serwisem i transportem dla ZOLiRM SPZOZ przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu oraz Filii w Owińskach.
Dodano: 2024-07-01 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-06-26 - Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-06-13 - Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-05-17 - Świadczenie usług pralniczych na rzecz Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-04 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2024-02-22 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2024-02-12 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2024 roku.
Dodano: 2024-01-17 - Usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży operacyjnej oraz kompleksowym serwisem.
Dodano: 2023-12-06