Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 05 ogłasza przetarg
- Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
- Data zamieszczenia: 2017-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 05
Karolkowa 30
01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 661-72-72
REGON: 367849538-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI W RAMACH POGOTOWIA TECHNICZNEGO W BUDYNKU BIUROWYM DLA ODDZIAŁU TERENOWEGO KRAJOWEGO OŚRODKA WSPARCIA ROLNICTWA W ŁODZI, UL. PÓŁNOCNA 27/29 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług tzw. „pogotowia technicznego”. Wykonawca realizował będzie naprawy i konserwacje w budynku biurowym OT KOWR w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 przykładowo: a) usługi elektryczne: wymiana spalonych świetlówek i żarówek, naprawa i/lub wymiana, montaż gniazdek elektrycznych, wymiana włączników światła, naprawa rozdzielni bezpieczników, naprawa instalacji elektrycznej, itp., b) usługi hydrauliczne: naprawa lub wymiana baterii umywalkowych, montaż umywalki, montaż zaworów, usuwanie awarii, przepychanie zatkanych toalet, umywalek, zlewów i rur kanalizacyjnych, odpowietrzanie kaloryferów, itp., c) drobne usługi stolarskie, takie jak: wymiana zamka, klamki, uszczelek oraz drobne naprawy ślusarskie, malarskie oraz inne, które Wykonawca może wykonać samodzielnie, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. 2. Wykonawca będzie wykonywał konserwacje i naprawy awaryjne przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz gotowych wyrobów i urządzeń dostarczonych przez Zamawiającego. W przypadku konieczności korzystania z zewnętrznych służb potrzebnych do usuwania poważnych awarii, koszty te ponosić będzie Zamawiający. 3. Wykonawca będzie realizował usługę w sposób następujący: wyznaczy wspólnie z Zamawiającym dwa pełne dni robocze w miesiącu (tj. 16 roboczogodzin) na wykonanie bieżących napraw lub doraźnie, w przypadku usuwania awarii. 4. W przypadku usuwania awarii Wykonawca zobowiązany będzie do reakcji i rozpoczęcia usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 2 roboczogodziny od czasu jej zgłoszenia lub krótszym zadeklarowanym w ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego (w art. 26 siwz) czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w art. 26 siwz oraz § 7 pkt 5 projektu umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamiesza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ oraz 2) składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w § 5 ust. 5 SIWZ. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (patrz § 5 ust. 7 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. Ponadto do oferty należy załączyć: formularz ofertowy, niezbędne pełnomocnictwa, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w obiektach Wojskowego Instytutu Medycznego -PIB
Dodano: 2024-05-23 - Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji sanitarnych (z wyjątkiem instalacji wentylacji mechanicznej) w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług konser. kotłowni gaz., inst. CO i CW w pom. kotłowni w budyn. admin. przez AN1, AN5, AN6 i AN7 ZGN Praga-Płd w 2023 i 2024 r. - zam. podobne 1 do umowy GN/PS/94/22/NZ z 21.11.2022 r.
Dodano: 2023-11-08 - Usunięcie nieprawidłowości występujących na jazie Bara w km 5+875 na rzece Rurzyca, zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
Dodano: 2023-08-16 - Świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów
Dodano: 2023-07-03 - Wykonywanie bieżących prac i usług remontowych, w tym konserwacyjnych, ...(............)branży ogólnobudowlanej (....) znajdujących się w II Rejonie - DOM Wierzbno,
Dodano: 2023-05-29 - Konserwacja i usuwanie awarii automatyki budynkowej oraz systemu BMS w budynku należącym do Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-05-04 - świadczenie usługi konserwacji systemu elektroenergetycznego oraz sanitarnego w obiektach Zamawiającego
Dodano: 2023-04-27