Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI W RAMACH POGOTOWIA TECHNICZNEGO W BUDYNKU BIUROWYM DLA ODDZIAŁU TERENOWEGO KRAJOWEGO OŚRODKA WSPARCIA ROLNICTWA W ŁODZI, UL. PÓŁNOCNA 27/29

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 05 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 05
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661-72-72
    REGON: 367849538-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI W RAMACH POGOTOWIA TECHNICZNEGO W BUDYNKU BIUROWYM DLA ODDZIAŁU TERENOWEGO KRAJOWEGO OŚRODKA WSPARCIA ROLNICTWA W ŁODZI, UL. PÓŁNOCNA 27/29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług tzw. „pogotowia technicznego”. Wykonawca realizował będzie naprawy i konserwacje w budynku biurowym OT KOWR w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 przykładowo: a) usługi elektryczne: wymiana spalonych świetlówek i żarówek, naprawa i/lub wymiana, montaż gniazdek elektrycznych, wymiana włączników światła, naprawa rozdzielni bezpieczników, naprawa instalacji elektrycznej, itp., b) usługi hydrauliczne: naprawa lub wymiana baterii umywalkowych, montaż umywalki, montaż zaworów, usuwanie awarii, przepychanie zatkanych toalet, umywalek, zlewów i rur kanalizacyjnych, odpowietrzanie kaloryferów, itp., c) drobne usługi stolarskie, takie jak: wymiana zamka, klamki, uszczelek oraz drobne naprawy ślusarskie, malarskie oraz inne, które Wykonawca może wykonać samodzielnie, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. 2. Wykonawca będzie wykonywał konserwacje i naprawy awaryjne przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz gotowych wyrobów i urządzeń dostarczonych przez Zamawiającego. W przypadku konieczności korzystania z zewnętrznych służb potrzebnych do usuwania poważnych awarii, koszty te ponosić będzie Zamawiający. 3. Wykonawca będzie realizował usługę w sposób następujący: wyznaczy wspólnie z Zamawiającym dwa pełne dni robocze w miesiącu (tj. 16 roboczogodzin) na wykonanie bieżących napraw lub doraźnie, w przypadku usuwania awarii. 4. W przypadku usuwania awarii Wykonawca zobowiązany będzie do reakcji i rozpoczęcia usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 2 roboczogodziny od czasu jej zgłoszenia lub krótszym zadeklarowanym w ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego (w art. 26 siwz) czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w art. 26 siwz oraz § 7 pkt 5 projektu umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamiesza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ oraz 2) składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w § 5 ust. 5 SIWZ. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (patrz § 5 ust. 7 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. Ponadto do oferty należy załączyć: formularz ofertowy, niezbędne pełnomocnictwa, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach