Muzeum Historii Polski w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-209 Warszawa, ul. Hrubieszowska 6a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2119001 , fax. 022 2119044, 2119033
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Polski w Warszawie
ul. Hrubieszowska 6a 6a
01-209 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2119001, fax. 022 2119044, 2119033
REGON: 14053076100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzhp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi druku i usługi introligatorskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług drukarskich oraz introligatorskich na potrzeby Muzeum Historii Polski - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena sposobu spełniania warunków odbędzie się na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w SIWZ wg kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 i art. 24 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzhp.pl/zamowienia-publiczne/aktualne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodruk trzech numerów kwartalnika /Kultura Współczesna/ o numerze ISSN 1230-4808
Dodano: 2016-07-14 - Druk dwóch publikacji z serii /Kurs na Kulturę/ z nadanymi numerami ISBN oraz ulotek do nich
Dodano: 2016-07-14 - Druk offsetowy materiałów promocyjnych i informacyjnych PIG-PIB
Dodano: 2016-07-12 - Druk albumu z nadanym numerem ISBN /Lafit. Ludzie Kultury o sobie/
Dodano: 2016-06-15 - druk publikacji pt. /Przestrzeń publiczna + animacja/ z nadanym numerem ISBN.
Dodano: 2016-06-02 - druk publikacji z nadanym numerem ISBN pt./Sienkiewicz dzisiaj. Eseje o twórczości autora Trylogii/
Dodano: 2016-05-12 - Druk katalogu wydawniczego bez numeru ISBN
Dodano: 2016-04-28 - Usługa drukowania offsetowego czterech książek wraz z oprawą na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa kalendarzy na rok 2017
Dodano: 2016-04-15 - Druk publikacji /Wampiry w średniowiecznej Polsce/ oraz dodruk komiksu /Kuliński, jak polski oficer świat uratował/ z nadanymi numerami ISBN
Dodano: 2016-04-13