Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część nr 1 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 usługi ubezpieczenia, w tym: 66515100-4 – usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 – usługi ubezpieczenia od uszkodzeń lub utraty Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 1 opisane zostały w Załączniku nr 7A do SIWZ. Wykonawca Części 1 obejmie ochroną ubezpieczeniową, obok wymienionych w polisie (sach), wszystkie inwestycje w dniu przejścia na Zamawiającego ryzyka z tym związanego, zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia. Część nr 2 - Obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólny Słownik Zamówień: 66510000–8 usługi ubezpieczenia, w tym: 66516000-0 – usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 2 opisane zostały w Załączniku nr 7B do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 05.08.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia zgodnie z art. 162 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie działalności wymaganej przez Zamawiającego - wraz z przytoczeniem podstawy prawnej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1A i/lub 1B w zależności od części na którą składana jest oferta – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Ogólne Warunki Ubezpieczenia, na podstawie których Wykonawca sporządził ofertę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach