Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Lipno Sp. z o.o.

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87600 Lipno, ul. Nieszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 880 414 , fax. 542 880 280
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6
    87600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 880 414, fax. 542 880 280
    REGON: 34057205500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Lipno Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Lipno Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I – obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą za szkody będące następstwem udzielenia świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielenia świadczeń zdrowotnych, Część II - dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, Część III - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Część IV - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy i użytkowników pojazdów za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie auto-casco, - ubezpieczenie assistance. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach