Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 – ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Część 2 – ubezpieczenie pojazdów Część 3 – obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Kilińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343785233 , fax. 343785233
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
    Kilińskiego 10
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343785233, fax. 343785233
    REGON: 001232787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spr.bip.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 – ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Część 2 – ubezpieczenie pojazdów Część 3 – obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 – ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Część 2 – ubezpieczenie pojazdów Część 3 – obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7A do SWIZ dla części 1 , 7B do SIWZ dla części 2 i 7 C do SIWZ dla części 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia zgodnie z art. 162 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie działalności wymaganej przez Zamawiającego - wraz z przytoczeniem podstawy prawnej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C w zależności od części na którą składana jest oferta – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 1.2. Formularz cenowy Załącznik nr 2A i/lub 2B w zależności od części na którą składana jest oferta – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 1.3. Ogólne Warunki Ubezpieczenia, na podstawie których Wykonawca sporządził ofertę; 1.4. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. rozdziału 5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.1.1 rozdziału 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.1.1 rozdziału 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach