Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach w podziale na pakiety: 1.1. Pakiet nr 1 - obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 1.2. Pakiet nr 2 - Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje Wykonawcę i Zamawiającego podczas całego prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 4. Zamówienie podzielono na dwa pakiety. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego, dwóch pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna ( tj. musi obejmować wszystkie pozycje ), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje dzielenia pakietów ustalonych w niniejszej specyfikacji w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielenia z pakietu poszczególnych pozycji. 4.5. Ustala się następujące warunki płatności: 5.1. dla pakietu nr 1 płatność w 4 lub 6 ( warunek fakultatywny ) równych ratach w dwunastomiesięcznym okresie ubezpieczenia – terminy opłat składek został opisany w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.1 do SIWZ 5.2. dla pakietu nr 2 – płatność w 4 równych ratach w dwunastomiesięcznym okresie ubezpieczenia – terminy opłat składek zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.2 do SIWZ 6. Podane w Formularzu oferty ceny dotyczą 36 miesięcy tj. 3 lat ( umowy zostaną zawarte na takie okresy ) 7. Oferty na poszczególne pakiety, winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: opisom zawartym w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, z uwzględnieniem załączników z grupy 2 do SIWZ, spełniać wszystkie wymagania w formularzu oferty załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz projekty umów w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 8. Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia ( załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ) dla poszczególnych zadań jest zakresem minimalnym. 9. Zapisy ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów nie mają zastosowania . 10. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych 11. Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia poszczególnych rodzajów ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia 12. Do wykonania zamówień określonych w art. 67. Ust. 1 pkt. 6 zastosowanie będą miały stawki wynikające ze złożonej w niniejszym postępowaniu oferty, z uwzględnieniem systemu „pro rata temporis” bez stosowania zasady składki minimalnej w odniesieniu do każdej polisy osobno. 13. Klauzule i warunki obligatoryjne w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów muszą zostać przez Oferenta bezwzględnie przyjęte .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca, posiadał: Zezwolenie, decyzje lub inny dokument z którego będzie wynikać, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015r. ( Dz.U. z 2019, poz.381ze zm.) o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w grupach ryzyk objętych przedmiotem postępowania w zakresie pakietu, na jaki składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ.- formularz winien być wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. 2. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia (w formie papierowej ) 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach