Powiat Wągrowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 680 500 , fax. 672 627 888
- Data zamieszczenia: 2020-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wągrowiecki
ul. Kościuszki 15
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 680 500, fax. 672 627 888
REGON: 57079949600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Wągrowieckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Wągrowieckiego. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 1. Część I zamówienia. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. 2. Część II zamówienia. Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenia autocasco, - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, - Ubezpieczenia Assistance. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Program Ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Załącznik nr 1a do SIWZ dla Części nr I, Załącznik nr 1b do SIWZ dla Części nr II); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców; oraz w uzasadnionych przypadkach: 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę; 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Duszniki
Dodano: 2024-03-18 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Rychtal wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-03-15 - Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności członków władz spółki Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o. w Lesznie (D&O)
Dodano: 2024-03-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-03-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY POBIEDZISKA
Dodano: 2024-02-05 - Usługa ubezpieczenia Gminy Suchy Las oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-25 - Kompleksowe ubezpieczenie Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia
Dodano: 2024-01-11 - Usługa ubezpieczenia Powiatu Pleszewskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-01-03 - Usługa ubezpieczenia majątku i interesu mająt., ubezp. pojazdów Gminy Piaski i jedn. org. oraz ubezpieczenie majątku i interesu mająt., ubezp. pojazdów Zakładu Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
Dodano: 2023-12-20