Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 813 9079 , fax. 091 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 813 9079, fax. 091 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SPWSZ obejmujące: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego; obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej; ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia; ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; ubezpieczenie komunikacyjne: OC,NNW,AC,KR,ASS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665160000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm.), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) posiadają środki własne na dzień 30.06.2009r. w wysokości co najmniej 100 % kapitału gwarancyjnego, b) posiadają na dzień 30.06.2009r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%, c) na dzień składania ofert wykonawca nie może być w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub mieć ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r, Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm.), d) wykonawcą może być wyłącznie jednostka organizacyjna ubezpieczyciela upoważniona na podstawie posiadanych pełnomocnictw do reprezentowania ubezpieczyciela w przetargu. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choć jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę wykluczonego wykonawcy odrzuca się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń: 1) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj. że wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że wykonawca: a) posiada środki własne na dzień 30.06.2009r. w wysokości co najmniej 100% kapitału gwarancyjnego, b) posiada na dzień 30.06.2009r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%. c) na dzień składania ofert wykonawca nie jest w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r, Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. 1)zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem (lub inne dokumenty potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania i w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku, gdy jako oferta najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Z umowy tej w szczególności powinno wynikać: a) Ustalenie zasad współpracy pomiędzy wykonawcami występującymi wspólnie w przedmiotowym zakresie co najmniej w okresie realizacji zamówienia, b) Wskazanie udziału procentowego poszczególnych wykonawców w konsorcjum, c) Wskazanie koasekuratora wiodącego w konsorcjum, d) Uprawnienie koasekuratora wiodącego do samodzielnej (w imieniu konsorcjum) likwidacji szkód do kwoty 100.000,00 zł, e) Ponoszenie przez wykonawców odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy (zgodnie z art. 141 ustawy), f) Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia, g) Zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. 3) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w tytule 3 Część B SIWZ - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt 1, pkt 2 i pkt 5d muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w tytule 3 Część B SIWZ- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt 3 i 4, pkt 5a, 5b i 5c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki umowy: akceptacja klauzul dodatkowych, akceptacja niższych franszyz/ udziałów -własnych, świadczenia dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach