Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 84612651 w. 158
    REGON: 00056329800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie. Przedmiot zamówienia: 1. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; 2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu; 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 4. Ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych; 5. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii; 6. Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej; 7. Ubezpieczenia komunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający wymaga udokumentowania, że Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności ubezpieczeniowej z dn. 22 maja 2003r. / Dz. U. z 2003r. nr 124.poz.1151 z późn. zm. /. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rodz. VI ust. 1 pkt. od 1.1 do 1.4 SIWZ. 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, zgodnie z art. 24, ust. 1 pkt 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-4 ustawy PZP.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku określonym w art.. 89 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumentyi oświadczenia, tj.: 1.1 Oryginał lub kserokopia zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r. z późn. zm.( Dz.U. z 2003r., Nr 124, poz. 151 z późn. zm.) w zakresie tożsamym ze wskazanym przedmiotem zamówienia lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia - wraz z przytoczeniem podstawy prawnej - na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie działalności wymaganej przez Zamawiającego, 1.2 Oryginała lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz wskazujące osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Oryginał lub kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. od 1.1 do 1.3 SIWZ należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę! Poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentu przez Wykonawcę ma być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej. Oświadczenie określone w pt. 1.4, należy złożyć w formie oryginału. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ ust. 1: 1) pkt. 1.1 do pkt., 1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( dokument wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tzw. konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału. Pełnomocnictwo powinno zawierać m. in: datę udzielenia pełnomocnictwa, komu zostało udzielone i w jakim zakresie, jakie podmioty wchodzą w skład konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem liderem upoważnionym do występowania w imieniu pozostałych konsorcjantów. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy załączają dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ ust. 1 pkt. od 1.1 do 1.4 osobno dla każdego Wykonawcy. 7. Członkiem konsorcjum, które zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia nie może być podmiot, który podlega wykluczeniu. Zamawiający nie dopuści, aby zamówienie publiczne realizowane było przez Wykonawców działających wspólnie, których choćby jeden podlegał wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 8. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także podania nazw ( firm) proponowanych Podwykonawców. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 10. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach