Przetargi.pl
"Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Opolskiej"

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Prószkowska 76
    45-758 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.po.opole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Opolskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Opolskiej CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; D. Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz bagażu pracowników i studentów w czasie podróży służbowych zagranicznych; E. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy jednostek pływających, ubezpieczenie casco jednostek pływających oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków załóg jednostek pływających; F. Ubezpieczenie aerocasco i odpowiedzialności cywilnej operatora bezzałogowych statków powietrznych (dron); G. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzecznika dyscyplinarnego oraz członków komisji dyscyplinarnej. CZEŚĆ II ZAMÓWIENIA A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. Ubezpieczenie autocasco; C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; D. Ubezpieczenie assistance. 2. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do jednostronnego skorzystania z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w poniższych rodzajach ubezpieczenia (ryzykach) w ramach poszczególnych części w następujący sposób: 2.1.Prawo opcji A – rozszerzenie zamówienia polegającego na doubezpieczeniu mienia, w tym pojazdów. Przedmiotem prawa opcji może być: Część I zamówienia - Przedmiotem prawa opcji może być: a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym; b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym; c) ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą maksymalnie do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym; d) ubezpieczenie jachtów śródlądowych maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym; e) ubezpieczenie aerocasco i odpowiedzialności cywilnej operatorów bezzałogowych statków powietrznych (dron) maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym. Część II zamówienia - Przedmiotem prawa opcji może być: a) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; b) ubezpieczenia autocasco; c) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów; d) ubezpieczenia assistance; maksymalnie do wysokości 10% zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym. Prawo opcji A może być wykorzystywane w terminie realizacji zamówienia podstawowego oraz w terminie realizacji prawa opcji B oraz prawa opcji C. 2.2. Prawo opcji B – przedłużenie umów/umowy o kolejne 12 miesięcy tj. na okres od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. w zakresie ryzyk, których dotyczy zamówienie podstawowe – dotyczy każdej części zamówienia. 2.3. Prawo opcji C – przedłużenie umów/umowy o kolejne 12 miesięcy tj. na okres od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. w zakresie ryzyk, których dotyczy zamówienie podstawowe – dotyczy każdej części zamówienia. 3. Okoliczności stosowania prawa opcji: 3.1. Prawo opcji A – prawo opcji będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego w zależności od przedmiotu ubezpieczenia i rodzaju ubezpieczenia, który przedmiot ten będzie objęty w tym w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia. 3.2. Prawo opcji B i prawo opcji C będzie realizowane po weryfikacji jakości funkcjonowania zamówienia podstawowego, a także po rynkowym rozeznaniu sytuacji na rynku ubezpieczeń. 4.Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji A, prawa opcji B, prawa opcji C będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy ubezpieczenia na warunkach określonych w SIWZ oraz w stawkach/składkach określonych przez Wykonawcę w formularzu oferty ostatecznej. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach prawa opcji A, prawa opcji B, prawa opcji C nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w ofercie ostatecznej dla zamówienia podstawowego. 4.1.Szczegółowy zakres prawa opcji A, B, C opisany został w opisie przedmiotu zamówienia. 4.2. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego, natomiast maksymalna wysokość prawa opcji A, prawa opcji B, prawa opcji C zostanie określona w formularzu oferty ostatecznej dla I części oraz II części zamówienia. 5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego. 6. Wykonawca składając ofertę ostateczną, wyraża zgodę na zawarcie ww. prawa opcji w umowie i nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej części zamówienia niezależnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik 1 do ogłoszenia. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien zawierać wszystkie wymagane w niniejszym ogłoszeniu oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony Wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach