Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Raków i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury

Gmina Raków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-035 Raków, Ogrodowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3535018, , fax. 41 3535018
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raków
    Ogrodowa 1
    26-035 Raków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3535018, , fax. 41 3535018
    REGON: 29101064200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Raków i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Raków i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7, 7A, 7B, 7C do SIWZ. 3. Zamówienie dzieli się na poniższe części: część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków inkasentów; część II – Ubezpieczenia komunikacyjne: A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. Ubezpieczenie autocasco; C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; D. Ubezpieczenie assistance ; część III – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP: A. Ubezpieczenie NNW - wariant bezimienny 1. Zamawiający na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. Rozszerzenie zamówienia polegające na doubezpieczeniu mienia w tym pojazdów. Szczegóły stosowania prawa opcji podane są w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących poszczególnych rodzajów ubezpieczenia i dotyczą m.in.: Część I - Przedmiotem prawa opcji może być: A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej; B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego – ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej; Część II - Przedmiotem prawa opcji może być: a. Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów w zakresie: A. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; B. ubezpieczenia auto casco; C. ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów; D. ubezpieczenia assistance maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy trzyletniej. Część III - Przedmiotem prawa opcji może być: a. ubezpieczenie NNW OSP – wariant bezimienny maksymalne do wysokości 20% wartości zamówienia w każdym roku polisowym umowy trzyletniej; 1. Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia. a. Szczegółowy zakres prawa opcji opisany został w opisie przedmiotu zamówienia. b. Ceny/stawki świadczenia usług w ramach prawa opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – część I – załącznik 1A, formularz oferty – część II – załącznik 1B, formularz oferty – część III – załącznik 1C) c. Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego, natomiast maksymalna wysokość prawa opcji została określona w formularzu ofertowym dla I, II, III części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej Części zamówienia niezależnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1A, 1B, 1C do SIWZ, Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach