Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. +48614260400, fax. +48614260500
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniezno.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Gniezna oraz pojazdów stanowiących własność Miasta Gniezna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Gniezna, tj. Urzędu Miejskiego i pozostałych jednostek organizacyjnych Miasta Gniezna, zakładu budżetowego i jednostek kultury Miasta Gniezna, zwanych dalej „Jednostkami”. Wykaz jednostek organizacyjnych, zakładu budżetowego i jednostek kultury Miasta Gniezna stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ II Przedmiot ubezpieczenia obejmuje ubezpieczenie pojazdów stanowiących własność Miasta Gniezna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada przewidziane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 17), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 19), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ubezpieczenia majątkowe i OC Urbis Sp. z o.o.
Dodano: 2020-07-24 - ubezpieczenia majątkowe i OC Urbis Sp. z o.o.
Dodano: 2019-08-09 - Ubezpieczenia majątkowe i OC Urbis Sp. z o.o.
Dodano: 2019-07-25 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ SŁUPCA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Dodano: 2019-02-06 - Usługa ubezpieczenia powiatu gnieźnieńskiego
Dodano: 2018-11-05 - ubezpieczenia majątkowe i OC Urbis Sp. z o.o.
Dodano: 2018-08-17 - ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Tarnowo Podgórne
Dodano: 2018-03-14 - ubezpieczenia majątkowe i OC
Dodano: 2018-03-12 - ubezpieczenia majątkowe i OC oraz ubezpieczenie pojazdów należących do Urbis Sp. z o.o
Dodano: 2017-12-12 - Ubezpieczenie mienia i OC
Dodano: 2017-09-12