Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie majatkowe, w tym komunikacyjne Politechniki Opolskiej ZP/D/72/2009

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Stanisława Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Stanisława Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie majatkowe, w tym komunikacyjne Politechniki Opolskiej ZP/D/72/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem ubezpieczenia są następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie all risks c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej d) ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym e) ubezpieczenie jachtów śródlądowych f) ubezpieczenie międzynarodowych kosztów leczenia a) odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych+ Zielona Karta b) auto - casco z włączeniem ryzyka kradzieży c) następstwa nieszczęśliwych wypadków d) usługi assistance dla ubezpieczeń komunikacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665120002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiada przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia; c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: - posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12.2008 roku; -posiada kapitały własne w wysokości min 60.000.000 zł na dzień 31.12.2008 roku; 2 Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, wyszczególnionych w punkcie VI, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w: - pkt 1a) i b) - warunki te musi spełnić każdy wykonawca, - pkt V 1 c) - warunki te wykonawcy mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 11 oraz nr 12. 2. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia; 3. Ponadto jeśli z ww. dokumentu nie wynika, iż Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową od co najmniej 3 lat, dodatkowo dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach