Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Mszana i gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Mszana i gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie kompleksowego ubezpieczenia Gminy Mszana i gminnych jednostek organizacyjnych- ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenie NNW członków ochotniczej straży pożarnej. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. 2.1 Część 1 – Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Mszana i gminnych jednostek organizacyjnych Ubezpieczenie dotyczy ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Mszana i gminnych jednostek organizacyjnych. Cześć nr 1 obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - maszyn i sprzętu od uszkodzeń (CPM) - ubezpieczenie oszklenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca dla Części nr 1, zobowiązany jest do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU). 2.2 Część 2 – Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Dotyczy pojazdów zarządzanych, stanowiących własność lub użytkowych przez Gminę Mszana i gminne jednostki organizacyjne. Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części nr 2, zobowiązany jest do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU). 2.3 Część 3 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej. Wyłoniony, w toku postępowania, Wykonawca dla Części nr 3, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU). 3. Postanowienia szczególne dotyczące Towarzystw ubezpieczeń Wzajemnych: Zamawiający wymaga, aby w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, statut Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych przewidywał, ze towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami TUW, a osoby te nie będą zobowiązane do udziału w pokrywaniu straty towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracji (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 999 ze zm). 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykaz jednostek organizacyjnych zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Zbiorcze zestawienie mienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ 7. Wykaz pojazdów do ubezpieczenia zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. 8. Informację o przebiegu szkodowym zawarto w załączniku nr 13 do SIWZ. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, ze względu na to, iż usługi ubezpieczeniowe nie muszą być wykonywane w ramach stosunku pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. Z 2017 r. poz. 1170 ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) zaświadczenie o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski wydane przez właściwy organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1 formularz ofertowy- zał. nr 2a lub 2b do siwz – dla każdej części osobny formularz; 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3a i 4a (w przypadku składania oferty w formie pisemnej) lub 3b i 4b do siwz (w przypadku składania oferty w formie elektronicznej), informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; 1.3 zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zał. nr 6a lub 6b do siwz) – jeżeli dotyczy; 1.4 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie zakupowej https://mszana.logintrade.net/rejestracja.ustawowe.html informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4a lub 4b do siwz. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Wraz ze składanymi przez Wykonawcę dokumentami, którego oferta została najwyżej oceniona na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ogólne warunki ubezpieczeń na oferowane części na jakie podzielone zostało zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach