Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych- ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków

Gmina Lubomia ogłasza przetarg

  • Adres: 44-360 Lubomia, Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 324 516 614
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
    Szkolna 1
    44-360 Lubomia, woj. śląskie
    tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 324 516 614
    REGON: 53737800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych- ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych w następującym zakresie: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych- ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. 2.Części ( zadania) na jakie podzielone zostało Zamówienie oraz wymagania wykonawców w tym zakresie: Część (Zadanie) nr 1: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych Część (Zadanie) nr 1 obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczeniem maszyn i sprzętu od uszkodzeń (CPM) - ubezpieczenie oszklenia, Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca dla Części ( Zadania) nr 1, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU) osobno dla każdej jednostki organizacyjnej Gminy Lubomia zgodnie z wykazem jednostek organizacyjnych stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Część (Zadanie) nr 2: Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów zarządzanych, stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Lubomia i gminne jednostki organizacyjne Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części ( Zadania) nr 2, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU) Część (Zadanie) nr 3: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części ( Zadania) nr 3, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU) Część (Zadanie) nr 4: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci i młodzieży uczestniczących podczas przygotowań technicznych i prób w zajęciach tanecznych organizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Lubomi oraz przeglądach tanecznych na terenie RP Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części ( Zadania) nr 4, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU) 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w dziale II o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. Z 2017 r. poz. 1170 ze zm. ), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) zaświadczenie o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski wydane przez właściwy organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do formularza ofertowego. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt. 3 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Ponadto do oferty Wykonawcy dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach