Gmina Krzepice ogłasza przetarg
- Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 175 172 , fax. 343 175 172
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13
42-160 Krzepice, woj. śląskie
tel. 343 175 172, fax. 343 175 172
REGON: 15139829600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Krzepice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje kompleksowe ubezpieczenie Gminy Krzepice na lata 2020-2022. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Część I zamówienia. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. Część II zamówienia. Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenia autocasco, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenia assistance. Część III zamówienia. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ- Program Ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Oświadczenie , stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 oraz spełnia wskazane w pkt 8.1. SIWZ warunki udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 1). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2024-04-26 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Strumień w latach 2024-2026
Dodano: 2024-04-02 - Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
Dodano: 2024-03-26 - USŁUGA UBEZPIECZENIA INSTALACJI OZE – PANELI FOTOWOLTAICZNYCH, SOLARNYCH I POMP CIEPŁA
Dodano: 2024-03-25 - USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ – SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO W JAWORZNIE (2 CZĘŚCI)
Dodano: 2024-03-08 - Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
Dodano: 2024-03-07 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-23 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - MSOK
Dodano: 2024-02-21 - USŁUGA UBEZPIECZENIA INSTALACJI OZE – PANELI FOTOWOLTAICZNYCH, SOLARNYCH I POMP CIEPŁA
Dodano: 2024-02-08 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Tarnogórskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach na lata 2024 - 2027
Dodano: 2024-02-02