Gmina Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
ul. Kościuszki
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
REGON: 79067109900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Ełk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Ełk, został on podzielony na trzy części. Część I - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie maszyn i urządzeń drogowych od wszystkich ryzyk (casco maszyn). Część II - Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance Część III - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w swoim kraju pochodzenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „UBEZPIECZENIE GMINY DŹWIERZUTY NA OKRES 01.07.2024 – 30.06.2027R.”
Dodano: 2024-04-23 - Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
Dodano: 2024-03-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-02-16 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-02-09 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2024-01-27 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2024-01-22 - Usługa ubezpieczenia Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Dodano: 2024-01-22 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2023-12-18 - Ubezpieczenie mienia Gminy Miejskiej Iława – ubezpieczenie jednostek pływających
Dodano: 2023-12-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-12-04