Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2019-2021

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2019-2021. 2. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część I – Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej w skład, którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; d) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości; e) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków; f) ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą; g) ubezpieczenie mienia w transporcie (cargo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku od nr 6.1 do 6.9 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Część II – Ubezpieczenie komunikacyjne w skład, którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym. c) ubezpieczenie auto-casco. d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych. e) ubezpieczenie Assistance Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku od nr 6.1 do 6.9 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na umowę o pracę w celu realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części I – 10.000,00 zł - dla części II - 1.400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.) na w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w odniesieniu do tej części, na którą składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2 do SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1). i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach