Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Centrum Leczenia Oparzeń w zakresie ryzyk majątkowych

Centrum Leczenia Oparzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Hibnera 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2288220
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń
    ul. Hibnera 2 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, fax. 032 2288220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Centrum Leczenia Oparzeń w zakresie ryzyk majątkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Centrum Leczenia Oparzeń, zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą o Działalności Ubezpieczeniowej. Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada jednostkę terenową na terenie województwa śląskiego zapewniającą prawidłową realizację zamówienia, a w szczególności terminową likwidację szkód. 3. Ogólne Warunki Ubezpieczenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz Szczególne Warunki Ubezpieczenia, jeżeli występują. 4. Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie może znajdować się: w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub mieć ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clo.com.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach